Home > Klantverhalen > Kapellerput

Kapellerput

Rik is scherp op hospitality

Rik Hüsken, directeur en eigenaar Hotel Kapellerput
Gelegen op een 25 hectare groot landgoed in Heeze en omgeven door rustgevende natuur is hotel Kapellerput een bijzondere en inspirerende plek. “Onze zakelijke en particuliere gasten treffen hier een andere omgeving. Het hotel is heel divers en eigentijds ingericht met veel kunst en design en hebben we buiten mooie plekken om optimaal van de natuur te genieten. Zo is er bijvoorbeeld een boomhut voor meetings en bruiloften, een openluchttheater maar ook een hypermoderne brainstormruimte. We besteden veel aandacht aan onderscheidende en unieke concepten en kwaliteit is daarbij cruciaal. Een smetteloze lobby en een perfect strak opgemaakt bed zijn belangrijke eerste indrukken voor je gasten.

Al jaren werken we met CSU. Als onze partner verzorgt CSU de schoonmaak van de hotelkamers en algemene ruimtes. Dat gaat uitstekend. We denken hetzelfde over kwaliteit. We hebben een vast team van loyale mensen, met hart voor de zaak. Medewerkers die Kapellerput ook echt zijn gaan beschouwen als ‘hun plek’. Bovendien delen we eenzelfde gevoel voor Brabantse gastvrijheid. Het gasten, welgemeend, naar de zin maken. Onlangs waardeerden onze gasten in een enquête het schoonmaakteam dan ook als heel vriendelijk en behulpzaam. Daar kunnen we op bouwen.

Ik hecht grote waarde aan korte lijnen en meedenken. Dat vind ik terug bij CSU. Ze meet met de menselijke maat, zoekt een oplossing voor die ene lastig schoon te maken vloer en is flexibel. CSU kent onze seizoensprogrammering en we wisselen actief informatie uit over bezetting en ontwikkelingen zodat we er optimaal op kunnen acteren. Kort gezegd: CSU begrijpt wat ik als hotelier wil, en dat werkt!”