Prins darin hulp bij duurzame afvalscheiding voor kinderen en scholen_samen scherp_onderwijs

Samen werken we aan de groenere wereld van morgen. Duurzame innovaties helpen ons daarbij. Ontdek innovaties die milieubewust zijn en gezond werken gemakkelijker en leuker maken.

Duurzame wereld

De wereld om ons heen verandert. Ook op het gebied van klimaat, energie en biodiversiteit. Als familiebedrijf met het oog op morgen voelen wij ons verantwoordelijk voor mens en milieu. Samen met onze (schoonmaak)medewerkers, leveranciers en andere samenwerkingspartners werken we aan een duurzame wereld. Dit doen we ook graag samen met jou. Slimme, duurzame innovaties helpen ons daarbij. Innovaties die milieubewust zijn en gezond werken gemakkelijker en leuker maken.

Ontdek onze duurzame innovaties

• Prins Darin, een hologram dat jonge kinderen en leerlingen spelenderwijs bewust maakt van het belang van afvalscheiding.
  • CSU Smartcoat, voor effectief en duurzaam vloeronderhoud. Deze methode maakt het mogelijk om zonder chemie jouw polymeren te verwijderen en een PU-coating aan te brengen.
  • BubbleFlush, reinigt het toilet met ultrasone geluidsgolven.
  • No-Touch Blokzeep Dispenser, winnaar van de CSU Innovatie Award 2022 LESSEAU is ontwikkelaar van de eerste automatische blokzeep dispenser met duurzame blokzeep, 100% vrij van (micro)plastics en vegan.
BubbleFlsuh duurzame toiletreiniging video csu

CSU contact