Prins darin hulp bij duurzame afvalscheiding voor kinderen en scholen_samen scherp_onderwijs

Kinderen spelenderwijs leren afval te scheiden en op te ruimen. Dat doe je met Prins Darin. Een leuk hologram.

Spelenderwijs afval scheiden op de basisschool

Een schone en milieuvriendelijke omgeving, dat is ook belangrijk op de basisschool. Met Prins Darin maken we jonge kinderen en leerlingen spelenderwijs bewust van het belang van schoon. We leren hen afval te scheiden en op te ruimen met een hologram van Prins Darin, een doe- en leesboekje en een spannende verrassing op het eind. Leuk, toch?

Wil jij op jouw basisschool ook aan de slag met het lesmateriaal van Prins Darin? Vraag dan vandaag nog een starterskit aan met de hologram van Prins Darin (inclusief instructies), een doeboekje (hard copy), toverkettingen (gestanst), CSU-lint voor de toverketting en leesboekjes van Prins Darin (hard copy).

De ervaring van juf Sonja

Juf Sonja Scheffers-Mahdaoui: “Het hologram is duidelijk in gebruik en hebben we twee keer met de kinderen afgespeeld. Ze vonden het super, heel leuk en te kort! Prins Darin heeft een duidelijke boodschap voor de kinderen hoe je de wereld samen met elkaar schoon kunt houden. Ook het doe-boekje vonden we leuk en leerzaam. De toverketting als beloning maakt het voor de kinderen helemaal af. En ik zou andere scholen zeker aanraden om ook Prins Darin op bezoek te vragen.”

Branchemanager onderwijs, Marjolein Dreef, mocht op basisschool De Triangel in Den Haag getuige zijn van de les over afval scheiden en opruimen. Deze gaf juf Sonja Mahdaoui daar aan de groepen 1 tot en met 4. ->

Een educatieve logeerpartij voor jouw leerlingen met Prins Darin
oaamE5HSrXQ-HD