industrie voeding food farma en chemisch schoonmaak

Zorgen dat de juiste industriële schoonmaak wordt uitgevoerd. In Food of andere omgevingen. Daarvoor zijn de schoonmaakmedewerkers van CSU gecertificeerd. Ontdek onze werkwijze.

Schoonmaak industrie

Hygiëne in de industrie betekent meer dan alleen een schone omgeving. Hygiëne betekent dat je veilig kan werken. En veilig kan produceren. Dat maakt schoonmaken tot een grote verantwoordelijkheid. Die wij dankzij onze ervaring, kennis en passie graag nemen. We kennen de protocollen en onze mensen zijn gecertificeerd aan de hand van de RAS (Raad voor Arbeidsverhoudingen Schoonmaak- en Glazenwassersbranche). Zo zorgen we ervoor dat we de juiste industriële schoonmaak uit kunnen voeren. Met de vakkennis die daarvoor nodig is. Of dat nu in de voedingsmiddelen (Food), chemische of farmaceutische industrie is.

Slimme oplossingen voor een gezonde & veilige omgeving

De industriële schoonmaak is een vak apart. Het luistert nauw. Daarom maken wij gebruik van specifieke industriële reinigingsmachines en -materialen. Ondertussen werken we iedere dag aan slimme oplossingen die ervoor zorgen dat we het werk van morgen nog effectiever kunnen uitvoeren. Zodat we zeker weten dat jouw medewerkers hun werk kunnen blijven doen in een gezonde en veilige omgeving. En zodat we zeker weten dat jouw producten, zoals voedingsmiddelen, hygiënisch geproduceerd kunnen worden.

schoonmaak voedingsmiddelen industrie
industriele-reiniging-schoonmaak