Home > Over CSU

Over CSU

Scherp op schoon

Onder het motto ‘Scherp op schoon’ is CSU met diverse vestigingen en ruim 16.500 medewerkers de nummer 1 partner in schoonmaak in Nederland binnen de facilitaire dienstverlening. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Barendrecht, Breda, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Houten en Maastricht. CSU is een familiebedrijf, waarin ook de directie en het management voor 1/3 participeert.

Medewerkers centraal

Bij CSU zijn onze medewerkers het kapitaal van de organisatie. Met optimale zorg en diverse initiatieven bevorderen we de duurzame inzetbaarheid van onze mensen. Het verbeteren van personeelstevredenheid in termen van veiligheid, gezondheid, welzijn en persoonlijke ontwikkeling is een structureel proces. Zo behouden we onze mensen én hun vakmanschap!

Wist u ook dat:

• CSU in 2022 voor de 9e keer is uitgeroepen als Top Employer Nederland.
  • CSU in 2021 door Facto opnieuw is uitgeroepen tot Partner of Choice: de nummer 1 partner in schoonmaak binnen de facilitaire dienstverlening.
  • Uit het jaarlijkse onderzoek van MT500 CSU in 2021 (net als in 2019 en 2020) als de nummer 1 in facilitaire dienstverlening uit de bus kwam?
  • CSU de Koning Willem I Prijs 2020 won? Deze prijs wordt tweejaarlijks toegekend aan bedrijven die uitblinken in goed ondernemerschap.
  • CSU gecertificeerd is met het Keurmerk Schoon, de CO2-prestatieladder en PSO-Trede 2.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

CSU heeft niet alleen oog voor haar medewerkers maar ook voor de omgeving. Zo zijn we scherp op een kleine eco-footprint en letten we onder andere op verminderen van energieverbruik, materiaalverbruik, emissies en afval. Lees hier wat we nog meer doen voor het milieu.

• CSU 3e stond in de deelcategorie Goed Werkgeverschap van Management Scope Corporate Impact Index 2018.
  • CSU in 2015 voor de 2e keer de Golden Service MVO Award won met voor Nederland unieke budgetcoaching.
  • CSU in 2014 winnaar was van de estafetteprijs Kroon op het Werk.
  • CSU in 2012 als eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf de MVO-award won.

Lees verder over: