Home > Over CSU

Over CSU

Scherp op schoon

Onder het motto ‘Scherp op schoon’ is CSU met diverse vestigingen en ruim 15.000 medewerkers de nummer 1 partner in schoonmaak in Nederland binnen de facilitaire dienstverlening. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Barendrecht, Breda, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Houten en Maastricht. CSU is een familiebedrijf, waarin ook de directie en het management voor 1/3 participeert.

Medewerkers centraal

Bij CSU zijn onze medewerkers het kapitaal van de organisatie. Met optimale zorg en diverse initiatieven bevorderen we de duurzame inzetbaarheid van onze mensen. Het verbeteren van personeelstevredenheid in termen van veiligheid, gezondheid, welzijn en persoonlijke ontwikkeling is een structureel proces. Zo behouden we onze mensen én hun vakmanschap!

Wist u ook dat:

• CSU herhaaldelijk is bekroond tot een van de beste werkgevers van Nederland [Great Place To Work]
  • CSU in 2021 voor de 8e keer werd uitgeroepen als Top Employer Nederland?
  • CSU 3e stond in de deelcategorie Goed Werkgeverschap van Management Scope Corporate Impact Index 2018

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

CSU heeft niet alleen oog voor haar medewerkers maar ook voor de omgeving. Zo zijn we scherp op een kleine eco-footprint en letten we onder andere op verminderen van energieverbruik, materiaalverbruik, emissies en afval. Lees hier wat we nog meer doen voor het milieu.

• CSU in 2015 voor de 2e keer de Golden Service MVO Award won met voor Nederland unieke budgetcoaching
  • CSU in 2014 winnaar was van de estafetteprijs Kroon op het Werk
  • CSU in 2012 als eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf de MVO-award won