Home > Over CSU

Over CSU

Scherp op schoon

Onder het motto ‘Scherp op schoon’ is CSU met diverse vestigingen en ruim 15.000 medewerkers een Nederlandse top 3 speler in schoonmaak. CSU heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Barendrecht, Eindhoven en Rijswijk. CSU is een familiebedrijf, waarin ook de directie en het management voor 1/3 participeert.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen
In 2012 won CSU als eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf de MVO-award bij de Golden Service Awards. En ook in 2015 mocht CSU deze award in ontvangst nemen met voor Nederland unieke budgetcoaching. CSU is gecertificeerd voor het OSB-Keurmerk en de CO2-prestatieladder. In 2014 wonnen we de estafetteprijs Kroon op het Werk. CSU is door Great Place To Work herhaaldelijk bekroond tot een van de beste werkgevers van Nederland. Bovendien werden we in 2014, 2015, 2016, 2017 én 2018 uitgeroepen als gecertificeerd Top Employer Nederland

Medewerkers centraal
Bij CSU zijn onze medewerkers het kapitaal van de organisatie. CSU is 3e in de deelcategorie Goed Werkgeverschap van Management Scope Corporate Impact Index. Deze index analyseert de 100 grootste bedrijven in Nederland op hun maatschappelijke bijdrage. Met optimale zorg en diverse initiatieven bevorderen we de duurzame inzetbaarheid van onze mensen. Het verbeteren van personeelstevredenheid in termen van veiligheid, gezondheid, welzijn en persoonlijke ontwikkeling is een structureel proces. Zo behouden we onze mensen én hun vakmanschap!