mens en techniek hand in hand bij csu_innoveren voor onze mensen_samen scherp_samen slimmer

Innoveren door mens en techniek in harmonie samen te laten werken. Zodat schoonmaken niet alleen effectiever, maar ook duurzamer en arbeidsvriendelijker wordt.

Innovaties die medewerkers in hun kracht zetten

Mens en techniek gaan hand in hand. Het is dé oplossing voor de vraagstukken van morgen en overmorgen. Ook jouw vraagstukken. Samen werken we aan innovaties die onze medewerkers in hun kracht zetten. Zodat schoonmaken niet alleen effectiever, maar ook duurzamer en arbeidsvriendelijker wordt.

De innovatie-cirkel

Onze mensen staan midden in de maatschappij. Zij zien, horen en voelen wat er gebeurt op de werkvloer, en daarbuiten.

Die inzichten zijn de input voor nieuwe innovaties. Innovaties die jouw omgeving gezonder en prettiger maken, en onze dienstverlening kostenbesparend en ergonomischer.

Op deze manier helpen mens en techniek elkaar continu een stapje verder.

Innovatie cirkel

Slimme oplossingen

De afgelopen jaren hebben onze samenwerkingen met leveranciers slimme oplossingen opgeleverd. Zoals de Intellibot, een schrobzuigmachine die wel tot 90% minder water verbruikt bij het reinigen van een vloer. Of de rugstofzuiger, die het onze collega’s fysiek makkelijker maakt om jouw omgeving en die van je collega’s en bezoekers schoon te houden.

Ontdek onze innovaties

• Hi Five, voor een datagedreven schoonmaak. Helpt jouw gebouw efficiënter schoon te maken.
  • Hologram Host(ess), jouw sensorgestuurde gastvrouw of -heer.
  • Virtual Reality Training, veilig werken begint bij een goede voorbereiding.
  • BubbleFlush, voor een milieuvriendelijk schoon toilet. Schrobben met milieubelastende schoonmaakmiddelen is hiermee niet meer nodig. De schoonmaakmedewerker plaatst de BubbleFlush in de wc-pot en is binnen 1 minuut klaar.
  • Localogic, de integrale aanpak in schoonmaak en beheer van jouw medische hulpmiddelen.
innovaties csu samen slimmer

CSU contact