Home > Innovatie

Innovatie

De facilitaire wereld verandert snel. En ook de technologische en sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen gaan snel. Daarom innoveren we onze dienstverlening proactief. Met onze heldere visie op innovatie voeren we continu vernieuwingen door in onze diensten. Daarnaast kijken we met een innovatieve blik naar onze positie op de markt, sociale componenten en onze organisatie.

We innoveren op allerlei terreinen. We investeren in het beste evenwicht tussen vakmanschap en technologische ontwikkelingen en nemen het voortouw in facilitaire samenwerking. Door de juiste samenwerking ontstaan immers de beste ideeën: innovatieve facilitaire oplossingen waar iedereen van profiteert.

BeSense
We zetten stevig in op sensor based cleaning, robotisering en the internet of things. Wij integreren techniek, data en dienstverlening. Zo ontstaat innovatieve co-creatie bínnen de keten. Samen met Heijmans ontwikkelde CSU BeSense, een slim systeem voor efficiënter, gezonder en schoner gebouwbeheer. Door met sensoren de bezetting van ruimten te monitoren, kan er efficiënter worden schoongemaakt. Zo zet CSU technologie in om het vak schoonmaak te verslimmen. Resultaat: een vergrote klanttevredenheid.

2Connect
Het digitaliseren van processen in 2Connect zorgt voor transparante verbindingen tussen CSU en de werkvloer én tussen CSU en klanten. Dit levert sneller inzichtelijke rapportages op. Daarbij zorgen diverse apps voor extra efficiency en meer gebruiksvriendelijkheid.

Intellibot
Innovaties maken het werk leuker en uitdagender. Zo organiseren we een Robotica Roadshow waarbij we een schoonmaakrobot inzetten. De Intellibot is een zelfstandig functionerende schoonmaakrobot die schoonmakers ondersteunt bij zwaar en repeterend werk. Medewerkers besteden daardoor tijd en aandacht aan zaken die niet kunnen worden geautomatiseerd, zoals het bijdragen aan meer hospitality activiteiten.

Virtual Reality
Virtual Reality is in opmars. En daar draagt CSU een steentje aan bij. Virtual Reality is een omgeving waarbij de gebruiker een levensechte ervaring ziet en hoort middels een VR-bril. CSU investeert in Virtual Reality om zo nóg klantgerichter te werken.

Innovatie event
We organiseren voor onze relaties een aantal evenementen op locatie. Hier komen onze innovaties en ontwikkelingen ruimschoots aan bod. Bekijk hier het Innovatie event bij onze klant Makro Vianen of lees meer in onze terugblik.

Meer weten over onze innovatieve dienstverlening? Neem contact met ons op via innovatie@csu.nl.