Home > Innovatie

Innovatie

De facilitaire wereld verandert snel. En ook de technologische en sociaal-maatschappelijke ontwikkelingen gaan snel. Daarom innoveren we onze dienstverlening proactief. We hebben een heldere visie op innovatie en voeren continu vernieuwingen door in onze diensten. Daarnaast kijken we met een innovatieve blik naar onze positie op de markt, sociale componenten en onze organisatie.

Het digitaliseren van processen in 2Connect zorgt voor transparante verbindingen tussen CSU en de werkvloer én tussen CSU en klanten. Dit levert sneller inzichtelijke rapportages op. Daarbij zorgen diverse apps voor extra efficiency en meer gebruiksvriendelijkheid.

We zetten stevig in op sensor based cleaning, robotisering en the internet of things. Wij integreren techniek, data en dienstverlening. Zo ontstaat innovatieve co-creatie bínnen de keten. CSU ontwikkelde samen met Heijmans BeSense, waarbij met behulp van sensoren gebouwen efficiënter benut en effectiever worden schoongemaakt. Door realtime informatie te verzamelen, kan de dienstverlening optimaal worden afgestemd op uw wensen en activiteiten. Resultaat: een vergrote klanttevredenheid.

Innovaties maken het werk ook leuker en uitdagender. Zo zetten we schoonmaakrobots in bij repeterend werk op grote oppervlakken, waardoor medewerkers tijd en ruimte hebben om meer klantbeleving en meerwaarde te creëren.

We innoveren op allerlei terreinen. De hierboven genoemde innovaties zijn slechts een greep uit wat we doen. We investeren in het beste evenwicht tussen vakmanschap en technologische ontwikkelingen en nemen het voortouw in facilitaire samenwerking. Door de juiste samenwerking ontstaan immers de beste ideeën: innovatieve facilitaire oplossingen waar iedereen van profiteert.

Voor meer informatie neemt u contact op via: innovatie@csu.nl.