duurzaam voor een sociale wereld_samen scherper_samen schoner

Op zoek naar een schoonmaakorganisatie die zich ook inzet voor mooie maatschappelijke projecten? CSU doet het voor en met jou.

Zorgen voor de wereld om ons heen

Als familiebedrijf zorgen we voor elkaar, maar ook voor de wereld om ons heen. Dit zit in ons DNA. We kijken naar mensen om, binnen én buiten onze organisatie. Wie je ook bent, waar je ook vandaan komt. Door bij te dragen aan maatschappelijke projecten bieden we steun waar dat nodig is en kansen aan mensen die dat verdienen. We staan stil bij de dagelijkse realiteit en leren daar ook van.

MeewerkWeek

Verbinding op de werkvloer is belangrijker dan ooit. Want een goed salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden zijn in deze krappe arbeidsmarkt niet meer genoeg. Het is essentieel om als werkgever te weten wat er écht speelt op de werkvloer. Dat doen we door als management en kantoormedewerkers mee te werken op de werkvloer van onze schoonmaakmedewerkers. Hiermee komen we erachter waar ze tegenaan lopen ‘op de vloer’ en krijgen we inzicht in wat er moet veranderen om de werkomstandigheden en het werkgeluk te verbeteren.

CSU Meewerkweek_duurzaam werkgeverschap

Ondersteuning sport, cultuur en goede doelen

Sport, cultuur en goede doelen verbinden en verbroederen. Het zorgt voor respect en begrip voor elkaar. Het zorgt ervoor dat iedereen zich prettig voelt in onze maatschappij. Door sport, cultuur en goede doelen te sponsoren, dragen wij ons steentje daaraan bij. Wij zijn sponsor van:

• Villa Pardoes;
  • Het Nederlandse Rode Kruis;
  • Stichting Kinderen Kankervrij (KIKA);
  • Fonds Gehandicaptensport;
  • Stichting Hulphond;
  • Basketbalclub Heroes Den Bosch;
  • Voetbalclubs PSV, Ajax, ADO Den Haag, UDI ’19 en FC Eindhoven.

Schoonmaakpakketten voor de Voedselbank

Hygiëne is belangrijk, maar niet iedereen kan de juiste schoonmaakmiddelen betalen. Daarom doneerden we 10.000 schoonmaakpakketten aan Voedselbanken in Nederland. Zodat iedereen zijn of haar eigen gezonde en prettige leefomgeving kan creëren.

Meer?

Bekijk ook ons jaarverslag.

CSU contact