Home > Offerte aanvragen

Offerte aanvragen

U zoekt een schoonmaakpartner die niet alleen scherp is op zijn dienstverlening, maar ook op de uwe! Een partner die proactief innoveert. Bruisend van innovaties voeren we continu vernieuwingen door in onze diensten. In het jaarlijkse MT500 onderzoek naar de beste bedrijven van Nederland scoren wij het hoogst in de categorie ‘Catering, schoonmaak, beveiliging en overige facilitaire dienstverlening’. En daar zijn we trots op! We zijn benieuwd naar uw (schoonmaak)wensen en gaan hierover graag met u in gesprek.

Als sponsor van QMusic Het Geluid geven wij te gekke prijzen weg voor bij u op de werkvloer.
Vraag hieronder een offerte aan en maak kans op een oud Hollandsche poffertjeskraam voor u en uw collega’s. Door deelname maakt u ook kans op een goedgevulde mand met kermis snoepgoed. Deelnemen kan tot en met 6 oktober 2019. De winnaar van de hoofdprijs maken we bekend op vrijdag 11 oktober. Kijk hier voor de actievoorwaarden.

Op zoek naar een baan? Ga naar www.werkenbijcsu.nl voor vacatures, vakantiewerk en stageplaatsen.

U ontvangt van ons een bevestigingsmail. Mocht u deze niet ontvangen neem dan a.u.b. contact met ons op.

* Verplicht veld