Home > Clubkas

Clubkas

Help je sportclub aan extra inkomsten!

De meeste sportclubs besteden veel tijd aan het rond krijgen van hun inkomsten. Wij helpen graag om jouw clubkas een financiële boost te geven. Scoren doen we immers samen! Hoe? Je draagt potentiële klanten bij ons aan. Als deze ook daadwerkelijk klant worden, krijgt je vereniging eenmalig 5% van onze jaaromzet van de door jou aangedragen potentiële klanten. CSU houdt je uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Gezonde samenleving

CSU is één van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. We maken dagelijks schoon bij grote en kleine bedrijven en organisaties. Onze kracht is dat we scherp op schoon zijn. Voor elke opdrachtgever creëren we een aanpak op maat. Bovendien vinden we duurzame inzetbaarheid van mensen belangrijk. We zijn een partij die je met een gerust hart kunt aanbevelen. Dat is onder meer gebleken uit allerlei erkenningen. Meer informatie hierover kun je hier vinden.

Hoe werkt de actie?*

• Je zoekt actief, binnen je netwerk/kennissenkring, naar potentiële klanten voor CSU. Bijvoorbeeld mensen met een eigen bedrijf of mensen die bij een bedrijf weten wie verantwoordelijk is voor de schoonmaak/facilitair.
  • Je brengt ze op de hoogte van onze actie en maakt ze enthousiast voor een vrijblijvende kennismaking met CSU. Wij helpen je hier graag bij.
  • Leidt je assist tot een nieuwe klant? Dan is 5% van de eerste jaaromzet voor jouw clubkas.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met 0413 – 285 111 of clubkas@csu.nl

*Spelregels:
De potentiële klanten mogen nog niet met CSU in contact zijn over een schoonmaakcontract.

Meer informatie aanvragen

* Verplicht veld