Home > CLUBKAS

CLUBKAS

HELP UW SPORTCLUB AAN EXTRA INKOMSTEN

De meeste sportclubs besteden veel tijd aan het rond krijgen van hun inkomsten. Wij helpen u graag om uw clubkas een financiële boost te geven. Scoren doen we immers samen! Hoe? U draagt potentiële klanten bij ons aan. Als deze ook daadwerkelijk klant worden, krijgt uw vereniging eenmalig 5% van onze jaaromzet van de door u aangedragen potentiële klanten. CSU houdt u uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Gezonde samenleving
CSU is één van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. We maken dagelijks schoon bij grote en kleine bedrijven en organisaties. Onze kracht is dat we scherp op schoon zijn. Voor elke opdrachtgever creëren we een aanpak op maat. Bovendien vinden we duurzame inzetbaarheid van mensen belangrijk. We zijn een partij die u met een gerust hart kunt aanbevelen. Dat is onder meer gebleken uit allerlei erkenningen. Meer informatie hierover kunt u hier vinden.

Hoe werkt de actie?*

• U zoekt actief, binnen uw netwerk/kennissenkring, naar potentiële klanten voor CSU. Bijvoorbeeld mensen met een eigen bedrijf of mensen die bij een bedrijf weten wie verantwoordelijk is voor de schoonmaak/facilitair.
  • U brengt ze op de hoogte van onze actie en maakt ze enthousiast voor een vrijblijvende kennismaking met CSU. Wij helpen u hier graag bij.
  • Leidt uw assist tot een nieuwe klant? Dan is 5% van de eerste jaaromzet voor uw clubkas.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met 040 – 266 1818 of clubkas@csu.nl

*Spelregels

- De potentiële klanten mogen nog niet met CSU in contact zijn over een schoonmaakcontract.