Home > Artikelen > Hospitality CSU zet klantbeleving centraal

Hospitality CSU zet klantbeleving centraal

Gastvrijheid is door veranderende behoeften en werkomgevingen steeds belangrijker in kantoren, scholen, overheid, zorg, retail en vervoer. CSU heeft een heldere visie op hospitality. De jarenlange ervaring als belangrijke speler in diverse sectoren en bij toonaangevende partijen is daarbij van grote waarde. We helpen opdrachtgevers in vele segmenten om gastvrijheid elke dag in de praktijk te brengen.

Bij hospitality zetten we klantbeleving centraal. CSU optimaliseert de gastvrije klantreis van onder andere medewerkers, studenten, patiënten, bezoekers of reizigers. Hospitality kan op veel manieren worden ingevuld. Samen met u zorgt CSU voor de juiste aanpak. Samen zijn we scherp op hospitality.

Hospitality is maatwerk

Met een aanpak op maat zorgen we voor een hospitality invulling bij bestaande en nieuwe opdrachtgevers. Hospitality is voor CSU meer dan een mooi jasje of een glimlach. Het is vooral een kwestie van mentaliteit. Twee onderwerpen staan centraal: gastgerichtheid en gastheerschap. Deze onderwerpen passen we in nauw overleg met u binnen de schoonmaakdienstverlening in. In gesprekken met u als klant doorlopen we de klantreis en bepalen we welke doelstellingen we willen behalen. Vervolgens richten we de processen bij u en bij ons in.

Een vriendelijke medewerker maakt het verschil

De rol van schoonmaakmedewerkers verandert in hospitality invulling. Ze worden meer zichtbaar en de interactie met eindgebruikers neemt toe. Die interactie verbetert de afstemming, verhoogt de betrokkenheid, creëert meer begrip en laat klantbeleving en –waardering stijgen. De schoonmaak wordt persoonlijk ervaren. Afstemming over het werk is directer, zodat we snel en flexibel kunnen inspelen op wensen of calamiteiten. De schoonmaakmedewerkers worden een bekend gezicht voor uw medewerkers. Medewerkers die de principes van gastheerschap in de praktijk brengen, voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor de totaalbeleving op uw werkvloer. Dat merkt u aan hun open en vriendelijke houding. Dat ziet u ook aan de representatieve werkkleding en verzorgde werkwagens en materialen.

Veel aandacht voor de leiding

Leidinggevenden van CSU hebben een belangrijke rol in de juiste invulling van hospitality. Die leidinggevende is de aanjager achter de groep schoonmaakmedewerkers. Hij of zij zorgt dat hospitality top of mind blijft bij onze medewerkers via diverse, door CSU ontworpen tools zoals de hospitality koffer. Daarom zetten we een ander type leidinggevende medewerkers in; zij coachen de schoonmaakmedewerkers. Bovendien ontzorgen we u door de inzet van proactieve projectmanagers hospitality, medewerkers die hiervoor speciaal zijn opgeleid. Zo creëren we de ideale verbinding tussen u als opdrachtgever en onze mensen.

Managen van verwachtingen

De interne communicatie en een juiste introductie van hospitality zijn van cruciaal belang. Daarmee creëren we draagvlak en managen we de verwachtingen effectief. Aan de hand van diverse communicatie-uitingen lichten we het nieuwe contract toe en stellen we onze schoonmaakmedewerkers voor. Zo is voor de start van het nieuwe contract iedereen op de hoogte van afspraken. Dit zorgt voor meer respect, begrip en waardering. Met optimale resultaten voor de schoonmaakmedewerkers én voor uw organisatie als resultaat.