Home > Alweer een winnaar

Alweer een winnaar

CSU is de nummer 1 van Nederland in facilitaire dienstverlening. Nederland bedankt!
In het jaarlijkse MT500 onderzoek naar de beste bedrijven van Nederland scoren wij het hoogst in de categorie ‘Catering, schoonmaak, beveiliging en overige facilitaire dienstverlening’. En daar zijn we trots op!

Doe mee en win

CSU is altijd dichtbij, net zoals de kermis. Daarom geven we te gekke kermisprijzen weg voor bij u op de werkvloer.
Vraag hieronder een offerte aan en maak kans op de hoofdprijs: een vleugje kermis op het werk met een oud Hollandsche poffertjeskraam voor u en uw collega’s. Door deelname maakt u ook kans op een goedgevulde mand met kermis snoepgoed. Deelnemen kan tot en met 6 oktober 2019.

Bekendmaking

De prijswinnaars brengen we persoonlijk op de hoogte. De winnaar van de hoofdprijs maken we bekend op vrijdag 11 oktober.

Voorwaarden winactie

Door deelname aan de betreffende winactie gaat de deelnemer akkoord met onderstaande voorwaarden:

• De deelnemer is verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie.
  • De deelnemer maakt kans op de prijzen wanneer de offerte aanvraag via deze actiepagina verloopt (csu.nl/win).
  • De actie loopt van 12 augustus tot en met 6 oktober 2019.
  • De winnaars ontvangen persoonlijk bericht.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar/het bedrijf. De prijs is niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten of diensten. Bij weigering of niet aanvaarding van de prijs of de aan de prijsvraag verbonden voorwaarden, zal de prijs niet worden uitgekeerd.
  • De deelnemer geeft toestemming dat CSU beeldopnames (foto en/of video) maakt van de overhandiging/in gebruik name van de gewonnen hoofdprijs en deze via (online) communicatie deelt.
  • Voor eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de winactie kunt u contact op nemen met CSU via marketing@csu.nl.
  • De hoofdprijs dient binnen 6 maanden te worden ingewisseld.
  • De deelnemer maakt naast de hoofdprijs (poffertjeskraam) kans op 1 van de 6 manden met kermis snoepgoed. Deze zijn vanaf week 35 wekelijks te winnen.
  • CSU behoudt zich het recht om de actie zonder opgaaf van redenen op ieder moment te beëindigen of de prijzen en/of actieperiode te wijzigen.