Schoonmaakonderhoud voor een optimale werkomgeving

Bij CSU begrijpen we het belang van een schone, frisse en hygiënische werkomgeving. Werken in een schoon pand draagt bij aan de efficiëntie en productiviteit van jouw medewerkers, en maakt een professionele indruk op gasten, cliënten en bezoekers. Het toont dat jouw organisatie tot in de puntjes verzorgd is. Als schoonmaakpartner van jouw organisatie verzorgen wij het dagelijkse schoonmaakonderhoud en periodieke reinigingsklussen, zodat jij nergens over hoeft na te denken.

Schoonmaakonderhoud op maat voor jouw organisatie

Onze schoonmaak professionals werken volgens het motto “Scherper, Slimmer, Schoner” en zijn getraind in de nieuwste methodieken en middelen. We bieden een breed scala aan schoonmaakdiensten, zoals:

Bij CSU stellen we op basis van jouw wensen en onze expertise het beste schoonmaakplan vast. Hierbij houden we rekening met het dagelijkse schoonmaakonderhoud en de periodieke schoonmaak. Geen enkele organisatie is gelijk en iedere locatie vraagt om een specifieke aanpak, daarom gaan we graag met jou in gesprek om een passende offerte te maken.

Meer dan alleen schoonmaakonderhoud

We hanteren milieubewuste methoden en zorgen ervoor dat onze dienstverlening op een duurzame manier wordt uitgevoerd. Dit doen wij op verschillende manieren:

• Hi Five: met data zorgen we voor duurzamere schoonmaak en geven we jou inzichten in het gebruik van jouw bedrijfspand.
  • Facilitaire Coalitie: we werken samen met de facilitaire dienstverlening om samen een beter resultaat te realiseren,
  • Green & Social Impact: we initiëren acties tegen klimaatverandering.

Deze initiatieven zorgen ervoor dat wij meedenken in de verduurzaming van jouw organisatie.

Kies voor de expertise en innovatie van CSU

Laat jouw organisatie stralen met de dienstverlening van CSU, een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Ontdek de mogelijkheden en neem contact met ons op voor een persoonlijk gesprek of vraag direct een offerte op maat aan.

schoonmaak-toilet-events

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.