Hi Five, datagericht schoonmaken door CSU

Nog effectiever en klantgerichter schoonmaken? Dat doen we met Hi Five, schoon op basis van data.

Datagerichte schoonmaak

Jij wil inzicht. Inzicht in wat er speelt in het gebouw. Hoe zit het met de bezetting? En hoe schoon is het in verschillende ruimten? Met die inzichten ben jij in staat om een leef- of werkomgeving te creëren waar men zich thuis voelt. Een plek waar jij en de mensen om je heen het maximale uit zichzelf kunnen halen. Dat snappen we. Daarom pakken we schoonmaken nét iets anders aan. Wij maken schoon op basis van data; wij maken schoon met Hi Five.

datagestuurde schoonmaak met Hi Five

Schoonmaakexperts als dataverzamelaars

Onze schoonmaakmedewerkers staan middenin jouw organisatie. Zij zien, horen en voelen wat er speelt op de werkvloer. Sterker nog; ze ervaren het zelf. Dat is een unieke positie. Want zij kunnen je de inzichten geven waar je naar op zoek bent. Met Hi Five maken we daar gebruik van. Onze schoonmaakmedewerkers verzamelen data in de Hi Five-app. Ze noteren onder andere vervuilingsgraden, defecten en wanneer en waarom een schoonmaak niet heeft plaatsgevonden. Enerzijds helpt het ons jouw gebouw efficiënter schoon te maken. Anderzijds geeft het jou inzichten in bijvoorbeeld de drukte op kantoor.

Duurzaam werken met Hi Five

Omdat we dankzij Hi Five weten waar vervuilingsgraden het hoogst zijn, kunnen we steeds weer schoonmaken waar dat écht nodig is. Dat is efficiënt en heel duurzaam. Data gestuurde schoonmaak bespaart water, energie en schoonmaakmiddel. “Het kan op jaar- of contractbasis echt een verschil in de uitstoot maken”, aldus Cas van Striep, projectmanager KAM en Duurzaamheid bij CSU. Meer weten over duurzame inzetbaarheid en minder milieubelasting met Hi Five?

Datagerichte schoonmaak CSU
BE Clean_slim schoonmaken met data_innovatief_csu

Ervaringen van onze klanten

Kwafie Jansen: Operations Director Professional Benelux bij Jacobs Douwe Egberts: “De meerwaarde van Hi Five is wat ons betreft het feit dat we ogen hebben op de vloer, dat we weten wat er speelt en wanneer wat volgens plan is uitgevoerd. Maar het geeft ons ook zicht op wat er opgelost moet worden, per klant en per machine. Via Hi Five kunnen operators gemakkelijk en handzaam meldingen doorgeven. En wij zien deze direct terug, ook op een eenvoudige wijze. Zo zorgen we met elkaar voor een nóg betere dienstverlening. En dus nog blijere klanten!”

CSU verzorgt dagelijks het schoonmaakonderhoud en het bijvullen van bijna 10.000 koffiemachines van Jacobs Douwe Egberts (JDE) in heel Nederland. Altijd lekkere koffie, dat is waar JDE voor staat bij haar klanten. Een goed gevulde koffieautomaat die hygiënisch, schoon en veilig is. Die garantie biedt CSU met de inzet van schoonmaakapp Hi Five.

n4ovyz4K_OI-HD

Miranda Vos: Facilitair Contractmanager bij Avans: “Een belangrijk aspect voor Avans is de sociale impact van Hi Five. Werkplezier, zinvol werken en de duurzame inzetbaarheid van de schoonmaakmedewerker. Als wij de mate van vervuiling goed inzichtelijk hebben, kunnen we aan de slag met bewustwording en gedragspatronen van studenten en medewerkers, bijvoorbeeld via nudging.”

Slimmer schoonmaken bij Avans met BE Clean

BE Clean_slim schoonmaken met data_innovatief_csu

Onze medewerkers aan het woord

Schoonmaakmedewerker Fatiha: “Het is anders werken met Hi Five. We houden in de app alle informatie bij. Met emoticons, kleuren, opmerkingen en foto’s. Ik vind mijn werk leuker zo. Mensen die ik tegenkom tijdens het schoonmaken, stellen vragen en tonen interesse. Ik laat ze zien wat ik doe en hoe ik dat doe, zo ontstaan er leuke gesprekken. Als mij iets opvalt in een ruimte, bijvoorbeeld een knipperende lamp, maak ik een foto en noteer ik het ruimtenummer. Zo wordt een melding of storing meteen geregistreerd en kan het snel opgepakt worden. Mijn collega’s en ik zijn blij dat we op deze manier mogen werken.”

Schoonmaakmedewerker Conny: “Hi Five werkt gemakkelijk. Ik had niet veel uitleg nodig, ik kon er snel mee aan de slag. Ik vind het fijn dat ik meteen kan zien wat ik precies moet doen. Het grootste voordeel is dat ik gemakkelijker meldingen kan maken. Via de app komen ze ook meteen op de goede plek terecht. Als ik meerdere keren invoer dat een bepaalde ruimte erg is vervuild of dat een plek juist bijna niet wordt gebruikt, dan zie ik dit later terug in het schoonmaakprogramma. Dat is fijn.”

Interesse in Hi Five of wil je meer informatie ontvangen?

Laat je gegevens achter via het formulier en wij nemen contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.