Schoonmaakbedrijf Dronten

Een frisse en schone werkomgeving draagt bij aan productiviteit, een positieve werkstemming en het imago van jouw bedrijf. Ben jij op zoek naar een schoonmaakbedrijf in Dronten dat oog heeft voor detail en zich richt op innovatie en duurzaamheid? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Ontdek onze brede dienstverlening en vraag direct een persoonlijke offerte aan.

Onze schoonmaakdiensten in Dronten

Bij CSU bieden we gepersonaliseerde schoonmaakoplossingen voor diverse sectoren en gebouwen, zoals kantoorpanden, zorginstellingen, hotels, scholen en winkelcentra. Onze diensten omvatten:

Dankzij onze jarenlange ervaring en kennis van de laatste ontwikkelingen in de schoonmaakbranche, zijn wij in staat om voor elke situatie een passende oplossing te bieden. Samen met jou werken we aan een schone en gastvrije omgeving waar jouw medewerkers en klanten zich prettig voelen.

Duurzame en innovatieve schoonmaak in Dronten

Als facilitaire innovator zetten wij ons in voor het creëren van gezonde en duurzame leef- en werkomgevingen. Onze schoonmaakprocedures maken gebruik van data en worden bijgehouden in de Hi Fiveapp, waardoor we efficiënter en milieuvriendelijker kunnen werken.

Een voorbeeld van onze innovatiekracht is Smartcoat, een product waarmee we 47% minder CO₂-uitstoot genereren in vergelijking met traditionele vloer onderhoudsmethoden. Bovendien bieden we producten aan die bijdragen aan een prettige geurbeleving in gebouwen.

Bij CSU nemen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus. Wij streven naar een minimale ecologische voetafdruk. Door het gebruik van ecologische schoonmaakmiddelen, elektrisch aangedreven straatveegmachines en circulaire bedrijfskleding, dragen we bij aan een schoner milieu.

De voordelen van schoonmaakbedrijf CSU

Door te kiezen voor CSU profiteer je van onze expertise, flexibiliteit en betrokkenheid. We zorgen ervoor dat je altijd kunt rekenen op een schone en gezonde werkomgeving, passend bij de wensen en behoeften van jouw organisatie:

• Maatwerkoplossingen voor ieder schoonmaakproject
  • Focus op duurzaamheid en innovatie
  • Persoonlijke benadering en aandacht voor detail
  • Snelle en effectieve communicatie

Offerte aanvragen

Ben je op zoek naar een professioneel schoonmaakbedrijf in Dronten dat zich richt op jouw wensen en behoeften? Neem contact met ons op en vraag een vrijblijvende offerte aan. Wij bespreken graag je specifieke eisen en stellen een persoonlijk schoonmaakplan voor je op.

website-hospitality

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Margriet de Koning helpt je graag verder.
Bel of mail naar 055 599 5955 / noordoost@csu.nl

Bezoekadres: