Home > Sessies Innovatie Boost

Sessies Innovatie Boost

CSU Innovatie Boost: let’s innovate together

De ontwikkelingen in de facilitaire branche staan nooit stil. Covid-19, digitalisering en duurzaamheid geven een veranderende kijk op gebouwgebruik en workplace management. Welke invloed heeft thuiswerken op de werkplekbeleving? En met welke oplossingen creëren we een veilige, productieve én leuke werkomgeving, ook na Covid-19?

Online kennissessies, keynotes, best practices en meer

Tijdens de CSU Innovatie Boost gidsten we je een week lang online door het snel veranderende facilitaire werkveld. We verzorgden interactieve sessies samen met toonaangevende sprekers en organisaties. Professionals uit de facilitaire wereld, universitaire onderzoekers, gedragswetenschappers, productontwerpers en trendwatchers schoven aan. Je hoorde de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom innovatie en duurzaamheid met de vertaalslag naar diverse branches. Met hét facility event voor innovatie en inspiratie kreeg je praktische inzichten en tips voor vandaag en morgen.

Sessie gemist of nog eens terugkijken?

Bekijk alle CSU Innovatie Boost sessies terug via onze YouTube afspeellijst of maak een keuze uit onderstaande sessies.