Home > Innovatie > CSU Innovatie Boost

CSU Innovatie Boost

Let’s innovate together

De ontwikkelingen in de facilitaire branche gaan razendsnel door corona, krapte op de arbeidsmarkt, digitalisering en de focus op duurzaamheid. De veranderende kijk op thuiswerk, gebouwgebruik en hybride workplace management leiden tot nieuwe uitdagingen in diverse branches. Welke invloed heeft thuiswerken op de werkplekbeleving? En met welke slimme oplossingen creëren we een veilige, productieve én leuke werkomgeving? Mis het niet en laat je opnieuw door CSU inspireren tijdens hét online facility event voor innovatie en inspiratie.

Online kennissessies, keynotes, best practices en meer

Na het succes van de online CSU Innovatie Boost in 2021 gidsen we je een week lang online door het snel veranderende facilitaire werkveld. Van 7 tot en met 11 februari 2022 verzorgen we weer meer dan 20 interactieve sessies, samen met tientallen toonaangevende sprekers en organisaties. Diverse professionals uit de facilitaire wereld, aan klant- en leverancierszijde, brengen de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom innovatie en duurzaamheid, met de vertaalslag naar diverse branches.

Thema's

Thema´s die aan bod komen zijn:

• Workplace Management
  • Facility Experience
  • Duurzaamheid & data
  • Dé FM Trends 2022
  • Branche Specials en meer…

Goed om te weten is dat je in dit online facility event zelf je programma op maat samenstelt.

Bekijk het volledige programma en meld je aan

Met de CSU Innovatie Boost ontvang je praktische inzichten en tips voor vandaag en morgen.

Bekijk sessies van vorig jaar

Bekijk sessies van vorig jaar d.m.v. deze playlist

Het was een geweldige week vol inspiratie! Met dank aan de toonaangevende sprekers en organisaties.