Home > Innovatie > CSU Innovatie Boost

CSU Innovatie Boost

Let’s innovate together

De ontwikkelingen in de facilitaire branche gaan razendsnel door corona, krapte op de arbeidsmarkt, digitalisering en de focus op duurzaamheid. De veranderende kijk op thuiswerk, gebouwgebruik en hybride workplace management leiden tot nieuwe uitdagingen in diverse branches. Welke invloed heeft thuiswerken op de werkplekbeleving? En met welke slimme oplossingen creëren we een veilige, productieve én leuke werkomgeving? Daar hadden we het over tijdens hét online facility event voor innovatie en inspiratie, onze CSU Innovatie Boost 2022.

Online kennissessies, keynotes, best practices en meer

Na het succes van de online CSU Innovatie Boost in 2021 gidsten we je ook in 2022 een week lang online door het snel veranderende facilitaire werkveld. Van 7 tot en met 11 februari verzorgden we weer meer dan 20 interactieve sessies, samen met tientallen toonaangevende sprekers en organisaties. Diverse professionals uit de facilitaire wereld, aan klant- en leverancierszijde, brengen de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom innovatie en duurzaamheid, met de vertaalslag naar diverse branches.

Thema's

Thema´s die aan bod kwamen:

• Workplace Management
  • Facility Experience
  • Duurzaamheid & data
  • Dé FM Trends 2022
  • Branche Specials en meer…

Bekijk de sessies

Kijk de sessies van onze CSU Innovatie Boost 2022 hier terug.

Bekijk rechts ook de aftermovie. Het was een geweldige week vol inspiratie! Met dank aan de toonaangevende sprekers en organisaties.

Ga naar de sessies