CSU treedt toe tot Brainport Partnership

CSU treedt toe tot Brainport Partnership Eindhoven

Uden/Eindhoven 2 februari – Schoonmaakbedrijf CSU voegt zich als jongste partner bij het Brainport Partnership. Het familiebedrijf uit Uden, één van de oudste sponsors van PSV, verbindt zich vanaf komende zomer voor vijf jaar als Premium Partner aan PSV en voegt zich daarmee bij ASML, Jumbo Supermarkten, Philips, Royal Swinkels Family Brewers en VDL Groep. Met het toetreden wil CSU de aandacht vestigen op de doelgroepen in Brainport Eindhoven die net zo hard nodig zijn om de regio te ontwikkelen.

CSU is als koploper in de schoonmaakbranche al tientallen jaren een betrokken partner bij PSV. Het bedrijf is landelijk actief maar heeft haar oorsprong in de regio. Als Premium Partner kan CSU extra bijdragen om betrokkenheid en waarde toe te voegen voor al de harde werkers in Brainport Eindhoven.

”CSU staat bekend om haar moedige, veerkrachtige en vernieuwende ondernemerschap”, reageert John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur van CSU.

“Dagelijks werken we aan het creëren van gezondere, gastvrijere en gelukkigere werk- en leefomgevingen. Juist in Brainport dragen we daar graag aan bij. Als groot werkgever in deze regio en met onze Brabantse roots zijn we ons bewust van onze maatschappelijke invloed. Wij zijn diep verankerd in de samenleving. Het bieden van perspectief op werk voor iedereen en de duurzame inzetbaarheid van álle mensen die onderdeel uitmaken van de regio is een belangrijke opdracht en ons op het lijf geschreven.”

Van en voor iedereen

“Recente onderzoeken laten zien dat het partnership Brainport Eindhoven, nog niet altijd als zorgzaam en verbindend voor iedereen gezien wordt. Met dit partnership hebben we die ambitie wél”, legt Algemeen Directeur Toon Gebrands van PSV uit. “Gezien de onderlinge historische band en de diversiteit aan werknemers kan CSU wat PSV betreft hiervan een aanjager worden. Als innovatief familiebedrijf staan de mensen bij CSU centraal. Mentale, fysieke en financiële fitheid heeft bij hen de hoogste prioriteit.”

Samen

“We hebben al mooie resultaten behaald, maar er is nog veel werk te doen”, vervolgt Gerbrands. “Veel mensen realiseren zich nog niet dat ze in Brainport Eindhoven wonen of dat ze bijdragen aan de mentaliteit en cultuur die er in deze regio altijd is geweest. We innoveren samen, leven samen en werken samen. Jong en oud. Met je hoofd, je handen of je voeten.”

Schermafbeelding 2023-01-16 om 11.29.01