Topmedewerkers ontvangen eerste ‘CSU Uitblinker van het Jaar Award’

Tijdens een feestelijke online finaleshow reikte CSU gisteren de eerste ‘CSU Uitblinker van het Jaar Award’ uit. Hiermee zetten we ‘onze toppers onder de toppers’ extra in de spotlights. Rosalien Pisas (schoonmaakmedewerker), Ilse Salfischberger (leidinggevende) en VION Scherpenzeel (team) zijn de winnende Uitblinkers.

De winnaars kregen de prijzen virtueel ‘uit handen’ van Marco Gramser (Directeur HR) en Suzan Stadhouders (Lid Raad van Bestuur). “Ik ben heel trots,” opende Suzan de show. “Jullie leveren stuk voor stuk vakwerk. Waardering krijgen jullie dan ook van iedereen. Leidinggevenden, collega’s, klanten. Het is ongelooflijk dat we zulke kanjers in huis hebben.” Het was daarom zeker niet makkelijk om uit alle inzendingen de winnaars te kiezen, vulde Marco aan.

Maar dat is toch gelukt. De winnaars, die direct ook genomineerd zijn voor de Golden Service Awards:

Rosalien Pisas: gastvrijheid ten top

Rosalien werkt als schoonmaakmedewerker op een basisschool, waar ze niet voor niets ‘juf Roos’ wordt genoemd. Ze is echt onderdeel van het team. Hielp tijdens de lockdown met de opvang van kinderen, deelde ook kennis over hygiëne en corona. Een bijzondere kruisbestuiving tussen deze rol en haar andere baan in een ziekenhuis. Gastvrijheid met een hoofdletter G, daar staat Rosalien voor. Warm, persoonlijk, met aandacht voor alles en iedereen.

Ilse Salfischberger: zorgzame ambassadeur

Zorgzaam, geïnteresseerd en betrokken. Zo omschrijven medewerkers Ilse, leidinggevende bij Essent. Hier zette ze een goed geolied team neer, waar ze als een leeuwin voor staat. Maar een doener is ze ook. Gewoon, handen uit de mouwen als het moet. Zo implementeerde ze BE Clean, onze datagedreven oplossing voor schone ruimtes. Kortom, Ilse is een ware CSU-ambassadeur.

Team VION Scherpenzeel: hechte hoogvliegers

Bij een vleesproducent als VION ligt de lat hoog, elke dag. Zo’n locatie vraagt om tophygiëne. Dat levert dit team van CSU, waar de klant uitermate tevreden over is. De omstandigheden zijn lastig, maar het team pakt elke klus voortvarend op. Ondanks hun verschillende achtergronden zijn ze ook hecht, ‘één familie’, zoals ze zelf zeggen.

Van rayon naar landelijk

Per categorie streden zes finalisten om de ‘CSU Uitblinker van het Jaar Award’. Zij waren al de winnaars van een trapsgewijze verkiezing: Rayon, District en vervolgens Business Unit. De interne jury beoordeelde elke kandidaat op onder andere inzet, betrokkenheid en opvallende ‘Uitblinkers’-resultaten.