CSU laat wensen in vervulling gaan

Wensencampagne Q music

CSU & Het Geluid Qmusic

Maandag 31 juli startte de nieuwe editie van het populairste radiospel van Nederland: Het Geluid. En ook dit jaar is CSU weer trotste sponsor van Het Geluid van Qmusic. Voor de elfde keer! Elke dag zetten onze 15.000 collega’s zich in om heel Nederland innovatief en duurzaam schoon te maken. Dat verdient aandacht. Deze zomer staan onze schoonmaakcollega’s wederom in de spotlight op de radio. Ze doen de groetjes en spreken hun waardering naar elkaar uit. En vertellen waarom ze zo trots zijn om bij CSU te werken.

CSU is nergens zonder haar collega’s, wij zijn ontzettend trots op onze harde werkers. Daarom laten wij dit jaar hun wensen in vervulling gaan. En goed nieuws: ook jij kan een wens doen! Deze zomer laat CSU wensen uitkomen.

Doe een wens

Iedere dag laten we al vele werkplekken stralen. Maar helaas komen we nog niet overal. Graag willen we dit jaar heel Nederland laten stralen. Hoe? Misschien laat CSU wel jouw wens, voor jezelf, een ander, je team of je organisatie uitkomen. Lees meer op csu.nl/qmusic-het-geluid.