Wensencampagne Q music

CSU & Het Geluid Qmusic

Maandag 31 juli startte de nieuwe editie van het populairste radiospel van Nederland: Het Geluid. En ook dit jaar is CSU weer trotste sponsor van ‘Het Geluid’ van Qmusic. Voor de elfde keer! Elke dag zetten onze 15.000 collega’s zich in om heel Nederland innovatief en duurzaam schoon te maken. Dat verdient aandacht. Dit jaar zetten we wederom onze collega’s in de spotlight op de radio en doen ze de groetjes aan andere collega’s en vertellen ze waarom ze zo trots zijn op bij CSU te werken.

CSU is nergens zonder haar collega’s, wij zijn ontzettend trots op onze harde werkers. Daarom laten wij dit jaar hun wensen uitkomen. En goed nieuws: ook jij kan een wens doen! Dit jaar laat CSU wensen in vervulling gaan.

Doe een wens

Iedere dag laten we al vele werkplekken stralen. Maar helaas komen we nog niet overal. Graag willen we dit jaar heel Nederland laten stralen. Hoe? Misschien laat CSU wel jouw wens, voor jezelf, een ander, of je organisatie uitkomen. Stuur je wens in via het formulier en maak kans!

Een vriend die altijd voor je klaarstaat verrassen met een jaar lang gratis iets lekkers? Een duurzame of innoverende wens voor jouw organisatie? Een familielid die door een moeilijke tijd gaat opvrolijken met een dagje pretpark samen? Of een collega om wie je altijd hard moet lachen bedanken met bijvoorbeeld een bloemetje? Laat het ons weten.

Bij deelname aan deze actie ga je akkoord met de actievoorwaarden.

Radiospots

Onze collega’s zijn ook dit jaar weer te horen op Qmusic. Luister hieronder alle radiospots.

Werken bij CSU?

Bij CSU zijn jouw wensen belangrijk. Wij zorgen voor een baan in de schoonmaak die werkt voor jou. In de buurt én op tijden die passen.