Schoonmaakbedrijf Bergen op Zoom

Zoek jij een schoonmaakbedrijf in Bergen op Zoom met een hands-onmentaliteit? CSU begrijpt als nummer 1 dienstverlener op het gebied van schoonmaak hoe belangrijk een schone werkomgeving is. Niet alleen levert een frisse werkplek meer werkgeluk en productiviteit op onder je werknemers, ook laat je een perfecte eerste indruk achter bij klanten, gasten en bezoekers aan jouw organisatie. Meer weten over ons schoonmaakwerk in Bergen op Zoom? Vraag dan meteen een offerte op maat aan bij ons schoonmaakbedrijf in Bergen op Zoom.

Schoonmaakbedrijf in Bergen op Zoom met ervaren schoonmakers

Van overheidsorganisaties tot zorginstellingen, van het horecabedrijf tot scholen; de schoonmakers van CSU maken iedere dag vlekkeloos schoon bij duizenden bedrijven. Uiteraard beschikken onze schoonmakers over de juiste opleiding en ervaring om het schoonmaakwerk in Bergen op Zoom uit te voeren. Wij vinden het belangrijk dat onze schoonmakers met plezier aan het werk gaan en voldoening uit de schoonmaakprojecten halen. Daarom besteden wij tijd en aandacht aan de expertise van onze schoonmakers, zodat ze nauwlettend de schoonmaak in Bergen op Zoom uitvoeren.

Schoonmaakbedrijf in Bergen op Zoom met hart voor jouw zaak

Jouw wensen hebben bij ons schoonmaakbedrijf in Bergen op Zoom de belangrijkste prioriteit. Aangezien geen bedrijf hetzelfde is, en geen kantoorpand gelijk, gaan wij graag met je in gesprek om je schoonmaakproject tot in detail door te nemen. Wij stellen vervolgens een schoonmaakplan op maat op voor de schoonmaak in Bergen op Zoom. We stellen daarbij de reinigingsfrequentie en de schoonmaakmethodes vast. Schoonmaken buiten werktijd, bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend, is voor ons geen enkel probleem.

Vraag meteen een offerte op maat aan

Zoek jij een schoonmaakbedrijf in Bergen op Zoom dat graag met je meedenkt? CSU is in dat geval je ideale schoonmaakpartner. Wil je meer weten over onze schoonmaakdiensten, neem dan gerust contact met ons op voor een offerte op maat.

schoonmaak-kantoor-zakelijk

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Marc Heijboer helpt je graag verder.

Bel of mail naar 030-2482900 / midden@csu.nl