Home > Seesoap

Seesoap

Wat is Seesoap?

Seesoap is een gekleurde handzeep die speciaal ontwikkeld is om handen wassen makkelijker, leuker en beter te maken. Door de kleur van de zeep kun je precies zien waar je handen al ingezeept zijn en waar nog niet. Makkelijk hè? Soms kan een goed idee zo simpel zijn…

Maak kennis met... Rein

"Hallo, ik ben Rein. Een echt bijdehandje. Ik wil jou helpen om handen wassen beter, makkelijker en vooral leuker te maken."

Waarom Seesoap gebruiken?

Waarom is handen wassen zo belangrijk en handzeep zo goed? Wist je dat een ogenschijnlijk eenvoudig middeltje als zeep het beste wapen is tegen de verspreiding van virussen en het verbeteren van de gezondheid van mensen? Zeep doorbreekt namelijk het omhulsel van een virusdeeltje waardoor het onschadelijk gemaakt kan worden. Uit onderzoek blijkt zelfs dat handen wassen kan zorgen voor een beter welzijn en meer geluk.

Zo was je je handen met seesoap: bekijk hier de handen was instructie.

Samenstelling van seesoap

Alle ingrediënten in seesoap zijn gecertificeerd en gezuiverd en daarmee is seesoap niet schadelijk voor mens en milieu. Omdat we vaker, bewuster en beter onze handen wassen dan ooit hebben we ook een verzachtend en verzorgend bestanddeel toegevoegd dat de natuurlijke beschermlaag van de huid herstelt. De parfums in de zeep zijn allergeenvrij. De flacons zijn van plastic en 100% recyclebaar. Meer informatie over de samenstelling vind je op Seesoap.nl.

Seesoap en CSU slaan de handen in één!

Hygiëne is belangrijker dan ooit, door het coronavirus zijn we ons hier allemaal bewust van geworden. Handen wassen is op het gebied van hygiëne prioriteit nummer één, voor zowel medewerkers als gasten en klanten van CSU.

Als handen wassen dan zó belangrijk is, dan moet dat toch ook leuker en makkelijker kunnen? Waarom kun je eigenlijk niet zíen wat je doet? Zo ontstond seesoap. De innovatieve start-up bedacht met het ontwikkelen van gekleurde handzeep een zichtbare oplossing voor een onzichtbare vijand. Naast de unieke kleur is het FUN(ctionele) product vrij van microplastics, de parfums allergeenvrij, 100% vegan en met dit alles niet schadelijk voor mens en milieu.

Seesoap en CSU, twee bedrijven die streven naar goede hygiëne en een betere wereld. Daarom slaan wij de handen in één met een samenwerking waarbij innovatie, duurzaamheid en hygiëne voorop staan.

Meer weten?

Interesse in seesoap of wil je meer informatie ontvangen over seesoap?
Laat je gegevens achter via het formulier en wij nemen contact met je op.

Seesoap informatieaanvraag

* Verplicht veld