schoonmaak openbaar vervoer csu

Onze vriendelijke en gastvrije schoonmaakmedewerkers geven de kwaliteit van openbaar vervoer per trein, bus, tram of metro extra glans.

Schoonmaak openbaar vervoer

Meer dan een miljoen mensen reizen dagelijks met het openbaar vervoer. Met schone bussen, treinen, trams, metro’s en stations bezorg je jouw reizigers een frisse start van de dag en een fijne thuiskomst. Onze schoonmaakmedewerkers geven jouw dienstverlening extra glans. Niet alleen door de vervoersmiddelen en opstapplaatsen grondig te reinigen. Maar ook door een fijne omgang met jouw collega’s en reizigers.

Schoonmaak volgens een plan op maat

Hoe kunnen we onze schoonmaakdiensten veilig, doelgericht en met oog voor de toekomst inrichten? Daarvoor maken we samen met jou een plan op maat. We denken daarbij na over welke middelen we inzetten en wat we van elkaar verwachten. En hoe we handelen bij veranderingen in bijvoorbeeld de dienstregeling of onverwachte omstandigheden met grote impact. Denk aan de coronapandemie. Zo dragen we bij aan de hoge kwaliteit van jouw vervoersdiensten.

Professionele Schoonmaak bussen openbaar vervoer csu

CSU contact