Home > Over CSU > Mensenbedrijf

Mensenbedrijf

Investeren in werknemers

CSU investeert succesvol in werknemers. Vele jaren zijn wij onderscheidend als een van de beste werkgevers in onder andere de Great Place to Work verkiezing. Ook werden we in 2014, 2015, 2016, 2017 én in 2018 uitgeroepen als gecertificeerd Top Employer Nederland.

Als eerste schoonmaakbedrijf ontvingen we in 2012 de MVO Award voor onze MVO-voortrekkersrol en duurzame initiatieven. Ook in 2015 ontvingen we de MVO Award voor in Nederland unieke budgetcoaching. Betrokken werknemers, weinig verloop en laag ziekteverzuim zorgen voor continuïteit en kwaliteit.

Voor CSU is het niet meer dan vanzelfsprekend om aandacht te hebben voor mensen. Duurzame inzetbaarheid staat al heel lang hoog in het vaandel want onze medewerkers zijn ons kapitaal. Wij willen dat zij zich gewaardeerd, uitgedaagd en geprezen voelen. Met het programma 'Fris in je werk' bieden we uiteenlopende initiatieven.

Bij CSU kunt u altijd rekenen op vaste, gemotiveerde krachten. Betrouwbare, proactieve vakmensen, betrokken bij CSU en bij u als opdrachtgever.