Home > Over CSU > Mensenbedrijf

Mensenbedrijf

Investeren in werknemers

CSU investeert succesvol in medewerkers. Wij onderscheiden ons al jaren als een van de beste werkgevers in onder andere de Great Place to Work verkiezing. Ook werden we in 2020 voor de zevende keer uitgeroepen als gecertificeerd Top Employer Nederland en werden we tot de nummer 1 partner in schoonmaak in Nederland binnen de facilitaire dienstverlening verkozen.

Als eerste schoonmaakbedrijf ontvingen we in 2012 de MVO Award voor onze MVO-voortrekkersrol en duurzame initiatieven. Ook in 2015 ontvingen we de MVO Award voor in Nederland unieke budgetcoaching. Betrokken werknemers, weinig verloop en laag ziekteverzuim zorgen voor continuïteit en kwaliteit.

Voor CSU is het niet meer dan vanzelfsprekend om aandacht te hebben voor mensen. Duurzame inzetbaarheid is van groot belang want onze medewerkers zijn ons kapitaal. Wij willen dat zij zich gewaardeerd, uitgedaagd en geprezen voelen. Met het programma 'Fris in je werk' bieden we daarvoor uiteenlopende initiatieven. 

Bij CSU kunt u altijd rekenen op vaste, gemotiveerde krachten. Betrouwbare, proactieve vakmensen, betrokken bij CSU én bij u als opdrachtgever.

De kracht van diversiteit en inclusiviteit bij CSU

CSU voert een bewust diversiteits- en inclusiviteitsbeleid. Bij de samenstelling van onze teams streven we naar diversiteit in onder andere culturele achtergrond, leeftijd en geslacht. Daarnaast creëren wij een bedrijfscultuur waarin mensen zich openstellen voor elkaars achtergrond en sluiten we niemand uit. Iedereen is welkom. Dat hoort bij wie we willen zijn: een werkgever die zich onderscheidt met persoonlijke aandacht voor duurzaam inzetbare medewerkers.

Door synergie te creëren tussen mensen met verschillende talenten en vaardigheden zijn we creatiever en oplossingsgerichter. Wij geloven in een cultuur waarin verschillen nodig en nuttig zijn. We verwachten niet dat iedereen zich precies hetzelfde gedraagt; het is belangrijk dat iedereen het gevoel heeft erbij te horen en zich welkom voelt. Zo kan iedereen een positieve bijdrage leveren en kunnen we een betere service bieden aan onze opdrachtgevers.

Ons beleid focust zich op vier thema’s:
• Genderdiversiteit
• Leeftijdsdiversiteit
• Culturele diversiteit
• Inzet van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt


Andere belangrijke thema’s sluiten wij niet uit, maar de thema’s hierboven geven ons focus in onze aanpak.