Home > Over CSU > Fris in je werk

Fris in je werk

Schoonmaakbedrijven worden niet alleen maar beoordeeld op de kwaliteit van hun werk. Of op de efficiency van hun primaire processen. Belangrijk is ook de manier waarop we met mensen omgaan.
Zijn arbeidsomstandigheden verantwoord? Bieden we tijdig de juiste hulp bij lichamelijke of geestelijke problemen? En geven we medewerkers wel voldoende kansen om zich te ontplooien? CSU is in Nederland het schoonmaakbedrijf dat heel ver gaat in - zoals dat heet - duurzame inzetbaarheid. Al die uiteenlopende activiteiten zijn gebundeld in één omvangrijk programma: ‘Fris in je werk’. Compleet en herkenbaar.

Waarom Fris in je werk?
De schoonmaak is een mensenvak. Mensen bepalen de kwaliteit van het werk. Voor CSU is het niet meer dan vanzelfsprekend dat we aandacht hebben voor mensen. Het zit al in onze genen, als familiebedrijf. Daarom staat duurzame inzetbaarheid bij CSU al heel lang hoog in het vaandel. Als een van de grootste spelers van Nederland vervullen we een voorbeeldfunctie. We willen laten zien dat ook in de schoonmaak - júist in de schoonmaak - goed omgaan met mensen gelijk opgaat met een optimale schoonmaakkwaliteit en efficiënte processen.

Vitaliteit & Gezondheid:

• Budgetcoaching
  • Psychische klachten
  • Fysiotherapie
  • Leefstijltrajecten
  • Healthchecks
  • Fietsplan
  • Vertrouwenspersoon
  • Klokkenluidersregeling
  • CSU Veiligheidsapp

Meer informatie>>

Het logo

Alle medewerkers van CSU gezond en met plezier naar het werk: dat is het streven. Vanaf nu hanteren we Fris in je werk als label waaronder alle activiteiten gerelateerd aan duurzame inzetbaarheid vallen. Een label dat goed communiceert en dat we consequent uitdragen met dit opvallende logo.