Home > Over CSU > Duurzaam > Mens > CSU is een Top Employer

CSU is een Top Employer

Als mensenbedrijf heeft CSU de ambitie de meest aantrekkelijke werkgever binnen de branche te zijn: een bedrijf waar mensen willen werken en blijven werken. Dat realiseren we met een aantrekkelijk personeelsbeleid, uitstekende arbeidsvoorwaarden en het ondersteunen van medewerkers op allerlei gebieden.

Onze inspanningen voor een uitstekende werkomgeving worden al jaren beloond met een Top Employer-certificering. Hiermee bewijst CSU bij de beste werkgevers van Nederland te horen.

Werkgever die goed voor mensen zorgt

Volgens het Top Employers Institute biedt CSU uitstekende arbeidsvoorwaarden, ondersteunt het de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en streeft het ernaar de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren.

CSU investeert veel tijd en energie in het HR-beleid. Medewerkers krijgen volop kansen om zich binnen de organisatie verder te ontwikkelen. Marco Gramser, directeur HR: ‘Bij CSU staan onze mensen altijd op nummer één: ons bedrijf moet een thuis zijn, waar ze kunnen uitblinken, hun talenten ontwikkelen en uitstekende arbeidsvoorwaarden krijgen. Daar investeren we al jaren in, en dat blijven we doen.’

Waarom is CSU een Top Employer?

• Medewerkers op nr. 1 – In een dienstverlenende organisatie als CSU zijn medewerkers het allerbelangrijkst. CSU investeert dan ook al jaren in goed werkgeverschap.
  • Grootste opleider – Medewerkers volgen trainingen en leerprogramma’s om hun vakkennis op peil te houden. Persoonlijke en professionele groei van medewerkers is iets wat CSU intensief stimuleert.
  • Hoogste trede PSO – Vanwege een toename van het aantal mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en de verdere professionalisering van hun begeleiding, behaalde CSU de hoogste trede van het keurmerk Prestatieladder Socialer Ondernemen.
  • Duurzame inzetbaarheid – Het programma ‘Fris in je werk’ omvat een totaalpakket aan initiatieven om medewerkers duurzaam inzetbaar te houden. Van opleidingen tot budgetcoaching en hulp bij psychische klachten tot gratis fysiotherapie.
  • Social return – CSU kiest er bewust voor een positief verschil te maken voor de samenleving. Op meerdere locaties in Nederland zijn we actief betrokken bij social return-projecten.
  • Meewerkweek – Ieder jaar organiseert CSU de Meewerkweek, waarin directie, management en kantoormedewerkers hun betrokkenheid tonen bij schoonmaakmedewerkers door mee te werken op de werkvloer.