Onderzoek Facto: Facilitaire beslissers kiezen CSU opnieuw als nummer 1 schoonmaakpartner

Vandaag heeft Facto de onderzoeksresultaten van het leveranciersoverzicht ‘Partner of Choice’ gepresenteerd. CSU is heel trots om voor de tweede keer op rij door bijna 500 facilitaire beslissers verkozen te zijn tot nummer 1 partner in schoonmaak binnen de facilitaire dienstverlening.

John van Hoof, Voorzitter Raad van Bestuur bij CSU: “We willen voor de facilitair manager een partner zijn, zijn organisatiedoelstellingen begrijpen en er actief aan bijdragen. Daarom is de hernieuwde verkiezing als nummer 1 Partner of Choice fantastisch. We willen een koploper zijn die continu vernieuwt en inspireert. Deze uitverkiezing zien we daarom als een echte waardering. Namens al mijn CSU collega’s dank ik de deelnemers van het onderzoek voor hun keuze en het vertrouwen.”

Lees meer over de visie van CSU in het interview met John van Hoof in het Partner of Choice digimagazine.

Over het onderzoek

Het doel van het onafhankelijke onderzoek is om professionals op weg te helpen in het opstellen van een longlist om de juiste keuze in leveranciers te maken. De klanten en organisaties in de branche bepalen de score. Het onderzoek is verdeeld in verschillende onderwerpen: facilitaire dienstverlening, koffieleveranciers, schoonmaak, inkoop, catering, werkplek etc.

CSU uitgeroepen tot partner of choice door Facto