Mooiste CSU momenten van medewerkers

CSU momenten 2022

Medewerkers van CSU delen op social media hun mooiste CSU moment van 2022. Geniet mee!

Betsie Beldma: “Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen. Zoals met onze gezellige kerstlunch, samen met twee clusters van CSU bij Landal Twenhaarsveld. We hebben allemaal iets meegenomen en gezellig samen gegeten.”

Fred van Laar: “Het team van CSU Hoog Vaals genoot volop van de CSU-kerstviering. Er waren ook tien Oekraïense medewerkers, die ontzettend veel plezier hadden. Bijna de hele middag dansten ze er lustig op los. Ze kregen zelfs ander collega’s de dansvloer op! Na afloop kregen we ook geweldige bedankjes. “Bedankt dat we lekker mochten genieten en ontspannen. Door de heftige situatie in ons thuisland is dit niet vanzelfsprekend. We doen echt ons best om erbij te horen.” Pure dankbaarheid van pure mensen.”

Monique Schippers: “Ik kreeg een flinke burn-out, met paniekaanvallen. Toen hebben collega’s en mijn leidinggevende mij erg gesteund. Van CSU kreeg ik alle tijd voor herstel. Op advies ben ik gaan wandelen door de natuur. Lekker mijn hoofd leegmaken. En het levert ook mooie foto’s op!”

Lia Soetens: “Tijdens de Toppers-feestweek zijn we bij Landal Het Vennenbos enorm verrast. Met een ontbijt voor de plazamedewerkers, een heerlijke lunch voor de wisselmedewerkers en een barbecue voor de nadienst.”

Wendy Visser: “Ons gezin had een week in Villa Pardoes gewonnen. Die ging eerst niet door, maar vond later opnieuw plaats. Dat was ons mooiste moment! Wát hebben de jongens genoten.”