Meer diversiteit in de (sub)top van het bedrijfsleven

Voor grote bedrijven in Nederland geldt sinds 1 januari 2022 de wet ‘Ingroeiquotum en streefcijfers’, met als doel de man-vrouwverhouding in de (sub)top evenwichtiger te maken. Wat betekent dat?

Beursgenoteerde bedrijven en grote vennootschappen gaan aan de slag met het evenwichtiger maken van de man-vrouwverhouding in de (sub)top. Zo moet de Raad van Commissarissen van beursgenoteerde bedrijven voor zeker een derde uit vrouwen bestaan. Bij CSU hebben is dat streven bereikt. Binnen alle functies vanaf niveau 10 is bij CSU 38% vrouw!

In de onderstaande video vertellen Kathleen Loods (Program Lead Diversity and Inclusion, T-Mobile Nederland), Marguerite Soeteman-Reijnen (Bestuursvoorzitter, Aon Holdings B.V. / Aon Group International N.V.) en John van Hoof (Voorzitter Raad van Bestuur, CSU Cleaning Services) over het belang van diversiteit in het bedrijfsleven en nemen ze ons mee in hun aanpak en opbrengsten.

Op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Kijk hier voor meer informatie.

pG0bnvOwQ3U-SD