Dit zijn de CSU ‘Uitblinkers van het Jaar 2022’

Dit zijn de CSU Uitblinkers van 2022

Tijdens een online show reikten wij op 5 juli opnieuw de ‘CSU Uitblinker van het Jaar Award’ uit. En dit allemaal onder leiding van Suzan Stadhouders (Lid Raad van Bestuur) en Marco Gramser (Directeur HR). Het afgelopen jaar maakte wel duidelijk hoe belangrijk schoonmakers zijn. En daarom verdienen ‘onze toppers onder de toppers’ een podium, vindt CSU.

Een voor een kwamen de genomineerden in beeld. Uit de volgende categorieën:

• Schoonmaakmedewerker
• Leidinggevende
• Team

En ze maakten er een echt feestje van. Slingers, confetti en overal groene ballonnen. Na de korte interviews steeg de spanning, want wie oh wie gaat ervandoor met de Award?

De winnaars zijn…

• Schoonmaakmedewerker: Moussa El Bouayadi, krijgt het onmogelijke voor elkaar
    Moussa is professioneel, levert altijd goede kwaliteit en heeft veel kennis van vloeronderhoud en materialen. Moussa is een hele fijne en enthousiaste collega, werkt gemotiveerd en oplossingsgericht. Wat een ander niet lukt, lukt Moussa wel.
  • Leidinggevende: Kenneth Hausiel, omarmt de nieuwste innovaties
    Kenneth straalt rust uit, is altijd positief en denkt heel proactief. Hij voorkomt fouten voordat het fouten zijn. Innovatie zit in zijn genen. Kenneth is een van de eerste die de i-mop introduceerde en is op dit moment bezig met BE Clean. Hij is erg mensgericht en investeert in zijn team.
  • Team: NH Collection, een hecht en loyaal team
    NH Collection is een zeer hecht, enthousiast en loyaal team die altijd voor elkaar klaar staan. Zo helpen zij andere hotels, worden nieuwe medewerkers aan de hand meegenomen en ontvangen ze Oekraïense medewerkers met open armen. Ze staan echt in verbinding met de klant en worden zelfs collega’s genoemd door de klant.

Gefeliciteerd! Deze winnaars zijn ook direct genomineerd voor de Golden Service Awards. Voor het landelijk belonen van opmerkelijke prestaties in de schoonmaaksector.

Allemaal kanjers

Trots zijn we natuurlijk op iedereen! Iedereen levert stuk voor stuk vakwerk. Het is ongelooflijk dat we zulke kanjers in huis hebben.

Van rayon naar landelijk

Per categorie streden zes finalisten om de ‘CSU Uitblinker van het Jaar Award’. Zij waren al de winnaars van een trapsgewijze verkiezing: Rayon, District en vervolgens Business Unit. De interne jury beoordeelde elke kandidaat op onder andere inzet, betrokkenheid en opvallende ‘Uitblinkers’-resultaten.