CSU opnieuw nummer 1 in facilitaire dienstverlening volgens MT500

mt500-ws

Uit het jaarlijkse onderzoek van Management Team (MT500) is CSU opnieuw verkozen als nummer 1 in facilitaire dienstverlening. Deze positie werd behaald in de categorie ‘facilitaire diensten’. Deze benoeming maakt zichtbaar wat de reputatie van CSU is in het bedrijfsleven van Nederland. “Samen hebben we deze prachtige waardering in MT500 verdiend”, aldus CSU-bestuurslid Esmée Ficheroux.

Innovatie en klantgerichtheid

CSU kwam in 2019 ook als nummer 1 uit de bus. Sindsdien is er een hoop gebeurd. Ficheroux: “Door de coronacrisis werd het belang van schoonmaak nog zichtbaarder. Om onze klanten en medewerkers bij te staan in de strijd tegen het Corona virus, zijn we blijven ondernemen. Zo introduceerden we de Hygiënehaak om deurklinken en knoppen te bedienen en de Uit-Kijk-Gids, een handleiding met tips om verspreiding van het virus tegen te gaan. Ook de innovatie kracht hebben we verder opgestuwd middels een hologram als gastvrouw en een oplossing om werkplekken te reserveren via BeSense, onze sensor-based cleaning oplossing.” Per sector ontwikkelde CSU zogenoemde heropstartplannen. Deze plannen moeten klanten helpen om alle overheidsrichtlijnen te handhaven. “Betrokkenheid en klantgericht ondernemen zit in ons DNA. In goede en moeilijke tijden zijn we er voor onze klanten”, zegt Esmée Ficheroux.

Waardering

John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur is ronduit trots: “Het is prachtig om opnieuw erkend te worden als koploper in de facilitaire dienstverlening. Een compliment voor ons bedrijf en al onze medewerkers en de tomeloze inzet die zij elke dag opnieuw tonen.” Respondenten beoordelen organisaties op 4 aspecten van reputatie: klantgerichtheid, productleiderschap, kwaliteit van de uitvoering en goed werkgeverschap. “Dit zijn aspecten waar CSU zich elke dag hard voor maakt”, aldus Van Hoof. “Daarom is deze nummer 1 positie een enorme waardering voor onze visie en werkwijze.”

MT500

De MT500 is een jaarlijks onderzoek naar de reputatie van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Het onderzoek wordt uitgevoerd middels een peer-to-peer-beoordeling. Dat houdt in dat de respondenten alleen een oordeel vellen over bedrijven uit hun eigen branche. De uitvoering van het onderzoek lag ook dit jaar in handen van het Centre for Business Innovation van de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Lees ook: MT500 interview Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur: ‘Innovatieve kracht, ook in coronatijd’