CSU focust op hospitality, innovatie en circulariteit op Vakbeurs Facilitair

CSU focust op hospitality, innovatie en circulariteit op Vakbeurs Facilitair met benchmark onderzoek facilitaire innovatie

Op 29, 30 en 31 januari inspireert CSU wederom bezoekers van de Vakbeurs Facilitair in de Jaarbeurs in Utrecht. CSU presenteert hier de resultaten van het Nationale Benchmarkonderzoek Facilitaire Innovatie 2020. Ook laat het als voorloper in de facilitaire branche praktische toepassingen van hospitality, innovatie en circulariteit zien.

Nationale Benchmarkonderzoek 2020
Met de benchmark onderzoekt CSU voor het tweede jaar op rij hoe vernieuwend facilitair Nederland is. Hoe hoog staan innovatie en duurzaamheid eigenlijk op de agenda? Is het percentage deelnemers aan een actief MVO-beleid al gestegen? En wat is er veranderd op het gebied van technologie in FM? Op donderdag 30 januari presenteert CSU de resultaten van het benchmarkonderzoek. Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur van CSU, overhandigt om 14:00 uur een exemplaar van het rapport aan Natalie Hofman, voorzitter van Facility Management Nederland (FMN) op de stand van CSU.

Circulaire Hospitality experience
Bezoekers beleven op de stand van CSU een ‘Circulaire Hospitality experience’ in samenwerking met de topchefs van cateraar Vermaat. Want persoonlijke aandacht en hospitality blijven onmisbaar om de facilitaire dienstverlening naar ‘the next level’ te brengen. Onder de thema’s hospitality, innovatie en circulariteit biedt CSU praktische oplossingen voor facilitaire vraagstukken in de breedste zin van het woord. Zo ervaart de bezoeker hoe BeClean, een onderdeel van IoT-platform BeSense, schoonmaak naar behoefte mogelijk maakt. Maar ook de Top 10 hospitality tools van CSU, de awardwinnende 100 procent circulaire bedrijfskleding en het bekroonde samenwerkingsmodel ‘FM Coalitie’ komen aan bod. ´De FM Coalitie´ verbindt facilitaire partijen en laat hen op zowel operationeel, tactisch als strategisch niveau effectief met elkaar samen werken.

Q-Music Party
CSU is te vinden op stand D12. Bezoekers zijn iedere beursdag uitgenodigd voor een feestelijke borrel. Op donderdag 30 januari is CSU´s facilitaire feestje extra groot: dan is Q-Music namelijk vanaf 15.30 uur weer te gast.