Home > Nieuws > Collega’s opnieuw in de spotlight bij sponsoring ‘Het Geluid’ van Qmusic

Collega’s opnieuw in de spotlight bij sponsoring ‘Het Geluid’ van Qmusic

Maandag 01 Augustus 2022

Scherp op schoon, maar ook scherp op het behouden van onze relaties. Zo zijn wij dit jaar voor de tiende keer trotse sponsor van ‘Het Geluid’. Dit jaar zetten we wederom onze collega’s in de spotlight op de radio. Diverse collega’s doen de groetjes aan andere collega’s en vertellen waarom ze trots zijn om voor CSU te werken. Ook doen ze hiermee de oproep om bij CSU te komen werken. Ook jij kan een collega de groetjes doen. Wie verdient jouw speciale boodschap?

De groetjes van jouw CSU collega’s

Elke dag zetten 15.000 collega’s zich in om heel Nederland innovatief en duurzaam schoon te maken. Dat verdient aandacht. Bekijk hier de mooie (video) boodschappen en beluister de spots van een aantal collega's en doe zelf ook mee.

Doe ook de groetjes!

Een lach maakt iedereens dag beter. Heb jij een fijne samenwerking? Ook elke dag zo blij met iemands aanwezigheid? Laat een speciale boodschap achter via CSU, in samenwerking met Q-music. Want de groetjes doen is gewoon leuk toch? Zo verras je iemand met een fijn moment van waardering. En je draagt ook nog eens bij aan de grootste groetjesboom van Nederland.

Doe hier zelf de groetjes

Woordvoerder
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl

Nieuwsbrief

Altijd scherp op het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief van CSU.