Schrobzuigmachine

Op zoek naar de beste schrobmachine voor jouw professionele schoonmaak? Innovaties maken het schoonmaakwerk uitdagender en leuker. Daarom volgt CSU de ontwikkelingen op het gebied van schoonmaak op de voet en onderzoeken we alle mogelijke toepassingen die in de schoonmaakbranche (en daarbuiten) optimaal werk afleveren. Zo lanceerden wij als eerste Nederlandse bedrijf een schoonmaakrobot op de werkvloer, de Swingobot van de Intellibot-lijn. De schrobzuigmachine is een ideaal instrument om grote vloeroppervlakten te schrobben met minder waterverbruik. Ben jij op zoek naar meer informatie over een schrobmachine huren of schrobmachine kopen? Informeer naar de mogelijkheden of vraag direct een vrijblijvende offerte aan.

Professionele schrobmachine voor zwaar schoonmaakwerk

De schrobzuigmachine is een perfect instrument om schoonmaakmedewerkers te ondersteunen bij repeterend en zwaarder werk. De zelfstandig functionerende schoonmaakrobot schrobt op een intensieve manier grote vloeroppervlakten. De tijd die hierdoor overblijft, besteden de medewerkers aan andere schoonmaakklussen die niet zijn geautomatiseerd, zoals activiteiten op het gebied van hospitality. Op deze manier vindt de schoonmaak in jouw bedrijf, zorginstelling of onderwijsinstelling veel efficiënter plaats.

Schrobzuigmachine zorgt voor minder waterverbruik

Niet alleen op het gebied van efficiency, maar ook met betrekking tot duurzaamheid is de schrobzuigmachine een interessante investering. Zo verbruikt de schrobzuigmachine tot wel 90 procent minder water. Het apparaat draagt hierdoor bij aan een beter milieu. De schrobzuigmachine beschikt bovendien over een 360˚ view en vijftien sensoren. Door de robot op de juiste manier te programmeren, vindt de schrobzuigmachine zelf zijn weg in een (sport)hal of kantoor, zonder ook maar enige schade te veroorzaken. Hierdoor kan het apparaat tot wel 900 vierkante meter vloer per uur schoonmaken.

Vraag direct een offerte aan

Ben jij benieuwd wat een schrobzuigmachine voor jouw kantoor- of bedrijfspand kan betekenen? Of wil je weten wat de schrobmachine prijs is? Wij gaan graag met je in gesprek over je wensen, zodat wij een helder beeld krijgen van jouw verwachtingen. Vraag direct een op maat gemaakte offerte aan of neem gerust contact met ons op, zodat wij jou meer kunnen vertellen over dit bijzonder innovatieve apparaat.

img-2810aangepast

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.