Groothandel schoonmaakartikelen

CSU is met trots een van de grootste schoonmaakbedrijven van Nederland. Met vestigingen verspreid in heel Nederland zetten onze schoonmakers zich dagelijks in voor een schone werkomgeving. Voorbeelden hiervan zijn verpleeghuizen en zorginstellingen, de voedselverwerkende industrie, scholen, horecagelegenheden, recreatiebedrijven en wellness. Voor een schone werkomgeving heb je echter niet alleen de juiste schoonmakers nodig, maar ook de beste schoonmaakartikelen. Met onze expertise adviseren wij je graag over de beste groothandels in schoonmaakartikelen. Zo zorg je voor een hygiënische en frisse werkomgeving. Informeer nu naar de mogelijkheden die CSU jouw bedrijf biedt of vraag meteen een offerte aan.

Een schoonmaakgroothandel voor iedere branche

Een groothandel in schoonmaakartikelen dient over behoorlijk wat expertise te beschikken. Iedere branche vraagt immers om een andere aanpak met zijn eigen schoonmaakvraagstukken. CSU weet dankzij jarenlange ervaring welke schoonmaakartikelen en –middelen jij nodig hebt. Uiteraard werkt CSU alleen met A-merken, zoals CWS, Greenspeed, BOMA en Taski. Bij CSU staan innovatieve technieken en methoden bovendien voorop. Wij adviseren je dan ook graag over schoonmaakmachines, hygiënesystemen en disposables. Met een jarenlange expertise op het gebied van schoonmaak zijn wij de ideale gesprekspartner voor iedere sector. Met een perfect gebalanceerd pakket aan schoonmaakartikelen voor jouw bedrijf zorg je voor de ideale werkplek voor je medewerkers.

Vraag direct een offerte aan

Zoek jij een professionele groothandel in schoonmaakartikelen dat gebruik maakt van de nieuwste technieken, op de hoogte is van de laatste wet- en regelgeving en de duurzaamheid in het oog houdt? Een groothandel in schoonmaakartikelen die met je meedenkt en direct inspeelt op jouw persoonlijke wensen? CSU is je ideale gesprekspartner bij het vinden van de juiste groothandel in schoonmaakartikelen. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden binnen jouw bedrijf of vraag direct een op maat gemaakte offerte aan.

schoonmaak-kantoor-zakelijk

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.