Personeelstekort zorg

Het personeelstekort in de zorg raakt vrijwel iedere zorginstelling binnen de sector. Bovendien raakt het beschikbare zorgpersoneel overbelast doordat zij veel tijd en inspanningen moeten leveren aan niet-medische werkzaamheden. Dit leidt tot een hoger ziekteverzuim en minder werkgeluk, waardoor in de zorg het personeelstekort alleen maar toeneemt. Dankzij onze ruime ervaring helpen wij graag om het personeelstekort in de zorgsector op te lossen.

Direct verder praten over de mogelijkheden en meer te weten komen over oplossingen voor het personeelstekort in de zorgsector? Neem dan gerust contact op voor een scherpe offerte voor doeltreffende schoonmaak in de zorg.

Zorg personeelstekort oplossen met innovatieve technieken

Als facilitaire innovator zijn wij voortdurend op zoek naar de nieuwste technieken. De facilitaire wereld verandert namelijk in een razendsnel tempo, en de technologische en sociaal-maatschappelijke vooruitgang gaat voortdurend door. Met een proactieve houding zetten wij ons continu in om te investeren in een balans tussen vakmanschap en technologie. Met vernieuwende oplossingen maken wij het proces op de werkvloer effectiever. Voor het zorg personeelstekort is de inzet van slimme apparatuur of efficiënte automatiseringsprocessen bijvoorbeeld een must. Samen met jou gaan we aan het werk om te analyseren waar de knelpunten binnen het ziekenhuis of de zorginstelling zijn, zodat we het personeelstekort bij de ouderenzorg, ziekenhuiszorg of verpleging kunnen aanpakken.

Meer weten? Vraag direct een offerte aan voor personeelstekort zorg

Een hygiënische omgeving creëren binnen de zorg met scherpe, slimme en schone methodes. Dát is waar wij voor staan. We denken met je mee, voelen ons in de situatie in en zorgen voor nieuwe ideeën om het zorgproces zo vloeiend en soepel mogelijk te laten verlopen en het personeelstekort in de zorg te beperken. Neem vrijblijvend contact op en ontdek wat wij voor jou en de mensen om je heen kunnen betekenen of vraag een offerte aan.

schoonmaak-zorg

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Meta Boelens (Branchemanager Zorg) helpt je graag verder.
Bel of mail naar 0413 285 111 / zorg@csu.nl