Schoonmaak basisschool

De schoonmaak van een basisschool is van groot belang voor de hygiëne van leerlingen en docenten. Jonge kinderen brengen hier een groot deel van hun dag door, vijf dagen per week. Bovendien is het immuunsysteem nog niet volledig ontwikkeld. Voor ouders is het van cruciaal belang dat kinderen in een schone omgeving verblijven. Wil jij dat het schoonmaken op school grondig en nauwkeurig wordt uitgevoerd? Vraag dan direct een offerte van CSU aan, want wij zorgen ervoor dat jouw basisschool altijd schoon is.

Een schoonmaakbedrijf op school voor de juiste hygiëne

Basisscholen schoonmaken vraagt om vakwerk. Vooral in de onderbouw wordt er nog veel op de vloer gespeeld en is het reinigen daarvan een belangrijk onderdeel van de schoonmaak op de basisschool. Het sanitair vormt mogelijk een nog groter struikelblok, vanwege eventuele ongelukjes op het toilet. De gecertificeerde werknemers van CSU hebben jarenlange werkervaring wanneer het gaat om de schoonmaak van basisscholen en pakken dit efficiënt aan.

Wanneer zorgen wij voor schoonmaken op school?

De schoonmaak van een basisschool komt niet op elk moment gelegen, maar bij CSU plannen we dit graag in wanneer het jou past. Het rooster wordt aangepast aan de onderwijskalender en er wordt rekening gehouden met eventueel avondonderwijs. Ook schoonmaak op basisscholen tijdens de zomer voeren wij vakkundig uit. Tijdens deze zomerschoonmaak worden de vloeren gestript en geconserveerd, en wordt de glasbewassing en een grote schoonmaak van de lokalen, het sanitair en meubilair uitgevoerd.

Direct een offerte aanvragen voor schoonmaak basisschool

Bij CSU zorgen we voor een schone leeromgeving door schoonmaak op de basisschool, wat zowel voor ouder als kind zorgt voor een prettige ervaring. In deze gezonde en fijne omgeving kunnen leerlingen zich volop bezighouden met de lessen. Wij denken graag met je mee en zorgen voor slimme en innovatieve oplossingen met betrekking tot de schoonmaak basisschool. Neem contact op voor meer informatie of vraag direct een offerte aan.

schoonmaak-kantoor-zakelijk

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Marjolein Dreef (Branchemanager Onderwijs) helpt je graag verder.
Bel of mail naar 0413 285 111 / onderwijs@csu.nl