Inrichting kinderdagverblijf

Zoek je een schoonmaakbedrijf dat meedenkt met de professionele schoonmaak in de kinderopvang en de inrichting van een kinderdagverblijf? CSU is de nummer één schoonmaak dienstverlener als het gaat om schoonmaak en inrichting van kinderopvang in heel Nederland. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een persoonlijk advies over een kinderdagverblijf inrichten of ontvang een offerte op maat.

Professionele inrichting kinderdagverblijf door heel Nederland

Kinderen vormen een van de meest kwetsbare groepen in onze maatschappij. Doordat ze nog volledig in ontwikkeling zijn, is hun weerstand laag. Op een plek als de kinderopvang komen kinderen al snel in contact met ziekteverwekkers, doordat zij speelgoed, materialen en toiletten delen met anderen. De ruimte inrichten van de kinderopvang en de hygiëne spelen daarom een essentieel belang.

Hoe kinderopvang inrichten volgens hygiëne-eisen

Dat hygiëne belangrijk is, blijkt wel uit de richtlijnen die het RIVM opstelt voor de inrichting van het kinderdagverblijf. Voorbeelden van regelgeving voor de kinderopvang inrichten, zijn:

• Zorg dat wanden en vloeren van een glad materiaal zijn, dat uitstekend te reinigen is.
  • Richt de ruimtes zo in, dat schoonmakers op iedere plek terecht kunnen. Op die manier voorkomt u moeilijk bereikbare oppervlakken en hoeken.
  • Zorg voor de juiste verlichting om schoon te maken.

Het doel van deze richtlijnen is dat zowel het personeel als de kinderen in een verantwoorde omgeving de dag doorbrengen. De schoonmaak van het kinderdagverblijf is hierbij essentieel, omdat hierdoor het risico op het overdragen van virussen, bacteriën en infecties verkleint. CSU denkt proactief met je mee over verbeteringen bij de inrichting van jouw kinderdagverblijf en heeft altijd oog op innovatieve technieken die de hygiëne verder verbeteren.

Ontvang een offerte voor inrichting kinderdagverblijf

Je zoekt een professioneel schoonmaakbedrijf, dat een ruime ervaring heeft met de hygiëne bij de inrichting van een kinderdagverblijf? Wij ondersteunen je onder andere bij de materiaalkeuze van de meubels en de inrichting van de bedden. Vraag vandaag een offerte aan voor een persoonlijk advies.

Schoonmaken kinderopvang

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Meta Boelens (Branchemanager Zorg) helpt je graag verder.
Bel of mail naar 0413 285 111 / zorg@csu.nl