School wc

Zowel leerkrachten als scholieren leveren betere prestaties in een hygiënische en veilige leeromgeving. Een schone school is daarom essentieel. De school wc is daarbij een belangrijk onderdeel. CSU is de nummer één facilitair dienstverlener op het gebied van schoonmaak. Samen met jou stellen we een protocol op voor het reinigen van het toilet van de school en hangen wij hygiënekaarten op in de school wc, zodat iedereen zich bewust is van zijn persoonlijke hygiëne. Zoek jij een schoonmaakbedrijf voor de school wc dat Scherper, Slimmer, Schoner is? Neem vrijblijvend contact op voor een offerte op maat.

School wc reinigen stappenplan

Voor het professioneel reinigen van het toilet op school stellen wij samen met jou een stappenplan op. Hierbij stellen we vast hoe regelmatig wij de toiletten op school schoonmaken, welke reinigingsmiddelen we hiervoor toepassen en hoe tussentijds de hygiëne zolang mogelijk op orde blijft. We denken met je mee over de bestaande school wc. Ook adviseren wij je over de aanschaf van sanitair, inrichting en de beste onderhoudsarme vloeren. Voorbeelden zijn systemen voor het drogen van handen, zeepdispensers, houders voor toiletrollen en luchtverfrissers. Wij werken klantgericht, alert en met een scherp oog op innovatie. Een oplossing aanbieden die bij jouw leeromgeving past, staat hierbij voor ons centraal.

School wc reinigen met duurzame oplossingen

CSU maakt bij het reinigen gebruik van schoonmaakmiddelen die de meest duurzame oplossing bieden. En dus zo min mogelijk schade voor de natuur opleveren. Dit creëert niet alleen een schone en opgeruimde leeromgeving voor de leerkrachten en scholieren, ook draag je hiermee bij aan een beter milieu.

Direct een offerte op maat aanvragen

Laat je jouw school wc graag reinigen door een schoonmaakbedrijf met een hands-on mentaliteit? CSU staat als schoonmaakpartner voor je klaar. Aangezien geen enkele school hetzelfde is, gaan wij graag met je het gesprek aan. Zo brengen we samen jouw specifieke wensen helder in kaart. Ben je benieuwd wat de te verwachte kosten voor een school wc schoonmaken in jouw school zijn? Vraag dan direct een offerte op maat aan.

hogeschool-4-x

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.