Hygiëne verpleeghuis

In een verpleeghuis is hygiëne van levensbelang. Door middel van professionele schoonmaak voorkom je het verspreiden van ziekteverwekkers, zoals virussen en bacteriën. Dat zorgt ervoor dat de kans op besmetting bij kwetsbare bewoners en medewerkers wordt verkleind. CSU biedt als nummer 1 facilitair dienstverlener vakkundige hygiëne in het verpleeghuis. Ben jij benieuwd wat ons schoonmaakbedrijf voor jouw verpleeghuis hygiëne kan betekenen? Informeer naar de mogelijkheden en vraag direct een offerte op maat aan.

Professionele hygiëne in verpleeghuis in heel Nederland

Doordat de lichamelijke weerstand vermindert naarmate de mens ouder of ziek wordt, zijn bewoners van een verpleeghuis vaak meer vatbaar voor ziekmakende micro-organismen. Bovendien wonen zij in een verpleeghuis voor langere tijd en zijn zij vaker drager van ziekmakende bacteriën en virussen dan mensen die alleen wonen. Een schone leefomgeving is dan ook essentieel. CSU stelt samen met jou een verbeterplan hygiëne verpleeghuis op, zodat de schoonmaak in het verpleeghuis op orde is. Uiteraard voldoet de schoonmaak aan de wet- en regelgeving voor hygiëne in de zorg. CSU beschikt bovendien over vestigingen door heel Nederland, zodat onze schoonmakers altijd een geschikte oplossing voor de hygiëne in jouw verpleeghuis kunnen vinden.

Hygiëne verpleeghuis met persoonlijke aanpak

Naast het voldoen aan de wet- en regelgeving hygiëne zorg begrijpen onze schoonmakers dat ze een verlengstuk van je verpleeghuis zijn. Met een vriendelijke glimlach, service, gastheerschap en klantgerichtheid werken onze professionals in de zorginstellingen. CSU beschikt over een ruime ervaring met de hygiëne van verpleeghuizen voor diverse doelgroepen. Van revalidatie tot dementie, en van ouderen tot personen die psychische hulp behoeven. Wij denken proactief met je mee over aanpassingen in het verbeterplan van hygiëne in het verpleeghuis en houden de laatste innovatieve technieken in het oog om de reiniging nog sneller en efficiënter te maken.

Direct een offerte op maat ontvangen

Zoek jij een ervaren schoonmaakbedrijf met een persoonlijke aanpak en een hands-onmentaliteit? CSU gaat graag met je in gesprek over de hygiëne in het verpleeghuis en je wensen, waarmee wij een schoonmaakplan op maat voor jou opstellen. Neem direct contact op voor een persoonlijk advies.

schoonmaak-zorg

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Meta Boelens (Branchemanager Zorg) helpt je graag verder.
Bel of mail naar 0413 285 111 / zorg@csu.nl