Desinfectiemiddel ziekenhuis

Hygiëne speelt een essentiële rol binnen het ziekenhuis. Niet alleen is het een plek die intensief gebruikt wordt, ook bevinden zich er kwetsbare personen die extra vatbaar zijn voor ziekteverwekkers. Besmettingen voorkom je door een desinfectiemiddel in het ziekenhuis toe te passen. Producten als desinfecterende zeep, handalcohol en wegwerphandschoenen van latex en nitril zorgen ervoor dat het risico op besmettingen nihil wordt. CSU adviseert je graag over de mogelijkheden binnen de hygiëne van jouw zorginstelling. Informeer naar de mogelijkheden over desinfectiemiddel in het ziekenhuis en vraag meteen een offerte op maat aan.

Desinfectiemiddel in ziekenhuis om besmettingscyclus te doorbreken

De schoonmaak in een ziekenhuis luistert nauw. Je hebt te maken met diverse protocollen en richtlijnen binnen de zorg om het risico op ziekteverspreiding te voorkomen. Een ontsmettingsmiddel in het ziekenhuis draagt hieraan bij. CSU beschikt over een uitgebreide ervaring op het gebied van desinfectiemiddel in het ziekenhuis. Met een alerte en klantgerichte aanpak adviseren wij je over het juiste gebruik van een ontsmettingsmiddel in het ziekenhuis. Zo doorbreek je de besmettingscyclus waarbij een zorgmedewerker een patiënt kan besmetten.

Meer dan desinfectiemiddel in het ziekenhuis alleen

Antibacteriële reinigingsproducten zijn een must in het ziekenhuis. Naast een desinfectiemiddel zijn er echter nog talrijke andere producten die de hygiëne in het ziekenhuis verhogen. Voorbeelden zijn papieren handdoekjes, dispensers en papierrollen. Onze schoonmakers adviseren je niet alleen over het gebruik van de juiste producten, maar ook hoe je het beste de ruimte met desinfectiemiddelen in het ziekenhuis kunt inrichten voor een hygiënische werkomgeving.

Vraag direct een offerte op maat aan

Zoek jij een professioneel schoonmaakbedrijf met een uitgebreide expertise op het gebied van desinfectiemiddelen in het ziekenhuis? CSU is in dat geval je ideale partner. Wij gaan graag met je in gesprek voor een schoonmaakadvies op maat. Vraag direct een offerte op maat aan.

seo-afbeeldingen

Wil je eerst liever iemand spreken? Dat kan natuurlijk!

Onze collega Meta Boelens (Branchemanager Zorg) helpt je graag verder.
Bel of mail naar 0413 285 111 / zorg@csu.nl