Home > Innovatie > BeSense

BeSense

CSU zet stevig in op sensor based cleaning, robotisering en the internet of things (IoT). Wij integreren techniek, data en dienstverlening. Zo ontstaat innovatieve co-creatie bínnen de keten.

Dankzij een innovatief samenwerkingsverband met partner Heijmans ontwikkelden we BeSense, een slim systeem voor efficiënter, gezonder en schoner gebouwbeheer. Door met sensoren de bezetting van ruimten te monitoren, kunnen we efficiënter schoonmaken. De BeSense schoonmaak-app toont op een tablet de meest ideale route om het gebouw optimaal schoon te maken. Zo kunnen schoonmaakmedewerkers ook eenvoudig meldingen registeren. Zo zet CSU technologie in om het vak schoonmaak te verslimmen. Resultaat: een verhoogde klanttevredenheid.

Optimaliseren werkomgeving
BeSense registreert niet alleen de temperatuur, luchtvochtigheid en CO2 maar ook de lichtintensiteit.
Resultaat: een werkomgeving die altijd optimaal is voor medewerkers én een schoonmaaktaak die beter inzichtelijk is voor facilitair managers.

5 voordelen van BeSense:

1. Meer inzicht in het gebouw
  2. Laagdrempelig
  3. Eenvoudig uit te breiden
  4. Kostenbesparing op huisvesting
  5. Totaaloplossing

Probeer BeSense zelf!
Kijk voor meer informatie op www.besense.nl en vraag direct een demo-kit aan.

Whitepaper downloaden

* Verplicht veld