Home > Innovatie > BeSense

BeSense

CSU zet stevig in op sensor based cleaning, robotisering en the internet of things (IoT). Wij integreren techniek, data en dienstverlening. Zo ontstaat innovatieve co-creatie bínnen de keten.

Dankzij een innovatief samenwerkingsverband met partner Heijmans ontwikkelden we BeSense, een slim platform voor efficiënter, gezonder en schoner gebouwbeheer. Door met sensoren de bezetting van ruimten te monitoren, kunnen we efficiënter schoonmaken alleen op de plekken waar dat nodig is. De schoonmaak-app BeClean toont via een tablet welke ruimtes wel of niet schoongemaakt moet worden. De app laat ook zien welke activiteit uitgevoerd moet worden: stofzuigen of het afnemen van stof bijvoorbeeld. Op basis van de verkregen data uit de aanwezigheidssensoren, die de mate van vervuiling aangegeven, kan de schoonmaker naar gebruik en efficienter schoonmaken. Schoonmaakmedewerkers kunnen in de app ook eenvoudig meldingen registeren. Hiermee zet CSU technologie in om het vak schoonmaak te verslimmen. Resultaat: een verhoogde klanttevredenheid.

Optimaliseren werkomgeving
BeSense registreert niet alleen de temperatuur, luchtvochtigheid en CO2 maar ook de lichtintensiteit. Resultaat: een werkomgeving die altijd optimaal is voor medewerkers én een schoonmaaktaak die beter inzichtelijk is voor facilitair managers.

5 voordelen van BeSense:

1. Meer inzicht in het gebouw
  2. Laagdrempelig
  3. Eenvoudig uit te breiden
  4. Kostenbesparing op huisvesting
  5. Totaaloplossing

Probeer BeSense zelf!
Kijk voor meer informatie op www.besense.nl en vraag direct een demo-kit aan. Of download hieronder een van de Whitepapers voor meer informatie over een van de drie onderdelen van BeSense.

Whitepaper downloaden

* Verplicht veld