Eigen kinderopvang beginnen

Als ondernemer heb jij gekozen om een eigen kinderopvang te beginnen. Hierbij moet je aan veel randzaken denken als een geschikte locatie, voldoende gekwalificeerd personeel en natuurlijk niet te vergeten dat je voor de kinderen binnen de eigen kinderopvang een hygiënische en veilige plek creëert. Maar waar te beginnen voor jouw eigen kinderopvang? Voor schoonmaak bij een eigen kinderopvang beginnen ben je bij CSU aan het juiste adres. Neem contact met ons op voor meer informatie en een vrijblijvende offerte.

Hygiëne binnen de eigen kinderopvang

Uit de eerste kwartaalrapportage 2019 van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid blijkt dat het aantal kinderen, dat naar de kinderopvang of buitenschoolse opvang gaat, verder is toegenomen. Doordat steeds meer ouders gebruik maken van de kinderopvang is het goed dat er meer initiatieven komen voor het beginnen van een eigen kinderopvang. Doordat steeds meer kinderen naar de kinderopvang gaan, is de hygiëne binnen de eigen kinderopvang een vereiste. Want niets bevordert het speelplezier meer dan wanneer kinderen in een schone, frisse en opgeruimde omgeving kunnen spelen. Heb jij ook scherp welke schoonmaakmiddelen je het beste binnen de eigen kinderopvang kunt gebruiken? CSU helpt je hier bij met onze kennis van de richtlijnen voor kinderopvang. Onze medewerkers zijn flexibel inzetbaar en getraind in goed gastheerschap.

Een eigen BSO beginnen

Misschien begin jij in plaats van een eigen kinderopvang een BSO. Net als binnen de kinderopvang heb je bij het beginnen van een BSO te maken met de verantwoordelijkheid om te zorgen voor een veilige en hygiënische speelomgeving voor de kinderen. Want wist je dat in vuil en stof ook ziekteverwekkers kunnen zitten? Door een goede hygiëne in de BSO kun je ziektes voorkomen. CSU vindt het belangrijk dat ook kinderen beseffen hoe belangrijk het is om schoon te maken en op te ruimen. Je weet dat je aan CSU een goede schoonmaakpartner hebt, ook bij een BSO beginnen. CSU heeft hygiëne in de kinderopvang hoog in het vaandel staan.

CSU inhuren bij het beginnen van een eigen kinderopvang? Vraag direct een offerte aan!

Wil jij een eigen kinderopvang beginnen en ben je op zoek naar garantie op een hygiënisch, schone en veilige speel- en leeromgeving voor kinderen? Vraag dan meer informatie aan over onze diensten. Je kunt er ook voor kiezen om een persoonlijke en vrijblijvende offerte te ontvangen. Neem dan contact met ons op voor het maken van een afspraak. We komen graag bij jou langs om onze diensten aan je voor te leggen.

kantoor-1-1000-x-1000-1

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.