BTW tarief schoonmaak

Jij bent trots op jouw onderneming en het pand waarin je bent gevestigd. Alles moet spik en span zijn om je klanten te verwelkomen. Natuurlijk zorgt een schone en opgeruimde werkomgeving ook voor een hogere arbeidsproductiviteit. Voor de schoonmaak schakel je een professioneel schoonmaakbedrijf in, er geldt dan een BTW tarief. Ben jij benieuwd naar de kosten en het BTW tarief voor de schoonmaak van jouw bedrijfspand? Vraag direct een persoonlijke offerte bij ons aan.

Wat is het BTW tarief voor zakelijke schoonmaak?

Of je nu zoekt naar schoonmaak binnen het MKB, de hotelbranche of zorg- en onderwijsinstellingen; we hebben ruime ervaring op het gebied van de dagelijkse schoonmaak, zoals het reinigen van sanitair, hotelkamers en kantoren. We kunnen nooit op voorhand de kosten en het BTW tarief voor de schoonmaak van jouw bedrijfspand doorgeven. De BTW tarieven van schoonmaakbedrijven zijn wettelijk vastgelegd, het complete kostenplaatje wordt pas duidelijk wanneer we bij je zijn langs geweest. We bespreken je wensen en op basis daarvan krijg je een volledig op maat gemaakte offerte, inclusief het juiste BTW tarief voor de schoonmaak.

BTW tarief voor schoonmaak van jouw bedrijfspand

CSU brengt het BTW tarief voor de schoonmaak voor al haar diensten in rekening. Of je nu kiest voor het inzetten van ons schoonmaakbedrijf voor de dagelijkse schoonmaak, of voor periodiek onderhoud. Met vestigingen door heel Nederland, komt CSU ook op jouw locatie.

Vraag direct een offerte aan

Wil jij meer weten over wat het BTW tarief schoonmaak voor jou betekent? Neem dan contact met ons op voor een afspraak. We komen bij je op locatie. Jij bepaalt wat er moet gebeuren en wij geven aan welke rol wij daarin kunnen spelen. Op basis van deze informatie stellen wij voor jou een persoonlijke en vrijblijvende offerte op.

schoonmaak-toilet-events

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.