Home > Duurzaam > Milieu > Dagschoonmaak

Dagschoonmaak

Scherp op dagschoonmaak

CSU is voorstander van dagschoonmaak en geeft schoonmakers een gezicht. We geloven in de kracht van samenwerking. Met dagschoonmaak werken onze medewerkers ‘in het zicht’ en worden zo onderdeel van uw organisatie. De interactie tussen kantoorgebruikers en schoonmaakmedewerkers zorgt voor een betere afstemming en meer betrokkenheid, begrip en een bewezen positieve invloed op de klantbeleving en –waardering. De schoonmaak wordt persoonlijk ervaren en afstemming over het werk is directer zodat we snel en flexibel kunnen inspelen op wensen of calamiteiten.

Daarnaast ontstaat de mogelijkheid om een volwaardige baan aan te bieden tijdens kantooruren. We zien dat bij dagschoonmaak de betrokkenheid toeneemt onder onze medewerkers. Stel dat uw medewerker onverhoopt een kop koffie omstoot. Hij/zij spreekt onze medewerker aan, die het ongemak direct opruimt. Dat vergroot zowel de beleving onder uw medewerkers, als de schoonmaakkwaliteit.

Dagschoonmaak vermindert daarnaast uw CO2-uitstoot en draagt bij aan sociaal werkgeverschap en een gezonde balans tussen werk en privé.