Home > Duurzaam > Mens > Opleiden

Opleiden

Scherp op scholing

Onze diensten vereisen vakkennis. Hiervoor maken wij gebruik van zowel eigen opleidingen als die van derden. Iedere medewerker die bij CSU in de schoonmaak aan de slag gaat, volgt de basisvakopleiding via het RAS-Examenbureau. Het is dé opleiding om te werken aan kennis en vaardigheden en een branche-erkend diploma te behalen. Door het behalen van een diploma, hebben medewerkers zichtbaar meer zelfvertrouwen in hun werk en nemen hun carrièrekansen toe. Dit geeft energie en brengt iedereen verder, het individu en het bedrijf, maar ook onze opdrachtgevers. Dat maakt ons trots dat we dit jaar weer kunnen zeggen dat we het schoonmaakbedrijf zijn met het grootste aantal gediplomeerden aan deze opleiding zijn.

Tevens omarmen we ook nieuwe ontwikkelingen op het gebied van opleiding zoals e-learning. Voor het middenkader is er binnen de CSU Academy een management development-programma.

In de praktijk
Collega Rogier Morel, werkzaam als rayonmanager CSU Food in Zuidwest-Nederland, ervaart positieve invloeden van de training bij zijn medewerkers, in zijn eigen werk en bij de opdrachtgever. “Investeren in mensen levert focus, structuur en rust op.”