Home > Duurzaam > Mens

Mens

De mens centraal

CSU staat midden in de maatschappij. Onze diensten bevorderen de gezondheid, het welzijn en daarmee het leefklimaat van veel Nederlanders.
Duurzame ontwikkeling betekent voor CSU vooral werken aan goed werkgeverschap en medewerkersontwikkeling. Daar worden onze mensen en ons werk alleen maar scherper van!

We investeren daarom in onze medewerkers op het gebied van:

• tevredenheid, gezondheid & welzijn
  • duurzame ontwikkeling, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk

Lees ook het interview met Marco Gramser (HR directeur CSU) en Menzis: "Zo kreeg CSU grip op de leefkracht van de medewerkers"

Winstdeling

CSU beloont goed werk en extra inspanningen van haar medewerkers. We hanteren marktconforme en moderne arbeidsvoorwaarden en leven de CAO correct na. Bij goede resultaten delen onze medewerkers mee in de winst via een unieke winstdelingsregeling.

Participatie

Sinds 2005 bezitten de familie Van der Heijden (2/3) en een brede laag van het management (1/3) de aandelen. In juli 2008 is tussen de tweede generatie Van der Heijden en het management een nieuwe participatieovereenkomst gesloten. Een herijking in 2014 van de participatiestructuur borgt opnieuw het behoud van CSU’s zelfstandigheid, cultuur en identiteit.

Lees meer over: