Schone opgeruimde werkomgeving door CSU financiële zakelijke dienstverlening

Een omgeving waar jij en je medewerkers het maximale uit zichzelf  halen: daar doen we het voor. Ontdek de schoonmaakoplossingen van CSU.

Schoonmaak zakelijke dienstverlening

Jouw kantoor is het visitekaartje van je bedrijf. Een schone vloer, frisse geur en vriendelijke medewerkers doen iets met ons mensen. Dat beseffen we. Daarom werken we samen aan een omgeving waar jouw klanten en bezoekers een mooie eerste indruk opdoen. Waar jij en je medewerkers zich prettig en gelukkig voelen en waar zij het beste in zichzelf naar boven  halen. Zodat niet alleen het werkgeluk stijgt, maar ook de productiviteit.

Met het oog op de toekomst

Jouw branche staat niet stil. De behoeftes van klanten, stakeholders en andere partijen veranderen continu. Samen gaan we de uitdaging aan om morgen een beetje mooier te maken dan vandaag. Hoe? Door te innoveren. Door slimme en duurzame oplossingen te bedenken voor facilitaire vraagstukken. Zoals Hi Five, voor datagedreven schoonmaak. Of de Facilitaire Coalitie, waarmee we facilitaire diensten nog efficiënter laten samenwerken. Zo maken we de wereld groener, efficiënter en arbeidsvriendelijker. Samen.

Joosje Taminiau Branchemanager Kantoren

Voor jou en voor de wereld om ons heen

Een omgeving waar bezoekers en medewerkers zich prettig voelen: dat is waar we het voor doen. Daarom werken we niet alleen flexibel, maar ook zo duurzaam en efficiënt mogelijk. Met onze Facilitaire Coalitie, voor een sterke samenwerking tussen facilitaire dienstverleners, met Hi Five, voor datagedreven schoonmaak, en met alle andere innovaties. Zo zorgen we ervoor dat jij je volledig kunt focussen op je core business. En dat je tegelijkertijd een steentje bijdraagt aan de groene wereld van morgen.

Schoonmaak kantoor zakelijke dienstverlening csu

Onze opdrachtgevers

ATOS - opdrachtgever CSU