Home > Sectoren > Bungalowparken

Bungalowparken

Scherp op een aangenaam verblijf

Uw gasten willen een leuke, ontspannen tijd op uw park. Even in een andere wereld, een vakantiegevoel. Ze zijn kritisch op de dienstverlening en faciliteiten en verwachten schone, frisse en goed onderhouden bungalows en centrale voorzieningen. CSU Leisure Services is ervaren helpt u proactief bij het waarmaken van deze verwachting en weet wat de waarde van klantbeleving voor u betekent. Onze kwaliteit en gastheerschap maken het verschil. Onze schoonmaakmedewerkers zijn vakkundig, representatief en vriendelijk. Ze weten precies wat er komt kijken bij het schoonmaken van een bungalow.

Flexibele dienstverlening
Meer wisseldagen en uitchecktijden vragen om toenemende flexibiliteit, daar houden we rekening mee bij het schoonmaken van bungalows. Wij plannen en coördineren alle schoonmaakwerkzaamheden op bungalowparken heel efficiënt. Nieuwe gasten ervaren zo altijd een smetteloze aankomst. Dit bieden wij:

• Dagelijkse controle op materialen, middelen en machines
  • Kwaliteitsmeetsysteem voor bungalows (ontwikkeld door CSU Leisure Services)
  • 100% Controle van de bungalows tijdens hoogseizoen
  • Maatwerktrainingen voor medewerkers
  • Korte communicatielijnen
  • Contracten op maat

Aanvullende diensten
Naast reguliere schoonmaak van bungalows bieden wij aanvullende diensten zoals:

• Glasbewassing
  • Bedden opmaken
  • Inbrengen en uithalen van linnengoed en inventaris
  • Inbrengen van kindermeubilair en welkomstpakketten
  • Leveren van sanitaire voorzieningen

Eén aanspreekpunt
U kunt tijdens het verloop van het project blijven bouwen en vertrouwen op de adviezen en de deskundigheid van uw contactpersoon.

Lees hier het artikel Hoe een ouder park hoog sccoort op schoonmaak, Landal Twenhaarsveld  in ons relatiemagazine Scherp (april 2016)

CSU Leisure Services is top leverancier binnen de branche organisatie Recron (Recreatie Ondernemers Nederland).

Scherp in elk werkveld